5. prosince 2014

Víkend !!!!!


       Konečně víkend......těšíme se. Zitra výlet, v neděli jen pohoda a rodinný film s vánoční tematikou. No, takovou mám představu, ale kdo uvaří, uklidí, vypere a vyžehlí, převlékne ložnici a splní ten dlouhý seznam v hlavě, to vážně netuším. Dnes je Mikuláše, takže: čert to vem.....
        Včera jsem objevila nádherný citát:

                 Ten, kdo nemá Vánoce v srdci, je nikdy nenajde ani pod stromečkem

                                                                                                        Roy L. Smith

Užijte si krásný adventní víkend plný pohody, lásky a radosti ve společnosti těch nejbližších.........


Omlouvám se za kvalitu fotek, mizerné světlo i vybavení a na chodbě už nebylo kam ustoupit.









25 komentářů:

  1. Nádherné !!! Ozdobené schodiště se mi vždycky líbilo. Vypadá to kouzelně !!!
    Krásný a pohodový druhý adventní víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji. Přeji Ti vše nejlepší k dnešnímu svátku! Klárka

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko, úžasná výzdoba jako vždy. Akorát jsi mi připoměla, že bych si měla pospíšit s tou výzdobou. Taky zdobím zábradlí na schodišti ale toho času mám nějak málo. Tak snad v neděli s tím pohnu. Zítra jedem na jarmark, tak potom podám raport. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuju. Budu se moc těšit na výzdobu u tebe. Bude určitě nádherná. Když jsem viděla ty věnce, tak se těším o to víc. Užij si jarmark a krásný víkend, Klárka.

      Vymazat
  3. Wow !!!!! nádherná vánoční výzdoba . Krásný advent.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji, já mám pořád v hlavě ty tvoje krásné papírové ozdoby. Hezký víkend, Klárka.

      Vymazat
    2. Ty jsou jednoduché .... Pár proužků papíru, drátek a korálky :-)))

      Vymazat
  4. Nádherná výzdoba a jsem ráda, že jsem díky kamarádce objevila tvůj blog, budu se sem moc ráda vracet.
    Krásný víkend
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Tomu říkám výzdoba.. To schodiště je krásné... Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Klárko! Momentálně není tolik času na blog, kolik bych si přála, takže bych Ti tu chtěla poděkovat za všechny Tvé návštěvy u mě na blogu a za Tvé milé komentáře.
    Teď už ale k Tobě! Máš moc krásný blog, milé fotografie a moc mě baví i Tvé psaní! Takže i když tu nejsem denně, svůj čas si na Tvůj blog ráda vyšetřím Měj se krásně a užívejte krásy adventního času! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radunko, moc děkuji za tak milá slova, udělalas mi velkou radost.

      Vymazat
  7. Klarko, moc hezke! Ten stromecek z vetvicek je uzasny, to je Tvoje vyroba? Pekne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, stromeček jsme dělali už vloni se synem. Moc děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  8. Klárko, máš nádherně vyzdobeno !!! To schodiště je prostě parádní.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je opravdu nádhera!!! Moc pěkné dekorace, můžu se zeptat, kam na tak krásné kousky chodíš? :-) Přeji pěkný pohodový adventní víkend a hlavně žádný stres!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, děkuji. Ty kousky jsou dlouholetý " sběr " ze všech koutů a e shopů.

      Vymazat
  10. Klári, ten stromeček z klacíků je dokonalý !!!!! Přeji ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Klárko, máš opravdu krásnou výzdobu - moc se mi líbí!!! :) Přeji Ti krásný adventní víkend. Renata

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně nazdobeno Klárko a krásný a pravdivý citát...
    A neboj, taková dilemata máme všechny...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, díky moc, dilemata asi holt k životu patří....

      Vymazat