26. března 2019

Modrá nálada


Krásný den přeji!
Po slunečné sobotě, kterou jsme celou strávili prací na zahradě je neustále zataženo a u nás je i veliká zima. 
No nic, teplý čaj a snažit se udělat si to hezké.
Já teď měla náladu na tuhle hřejivou modrošedou barvičku. 
A kdyby to jen trochu šlo obklopila bych se modřenci. 
Jsou tak něžné a roztomilé.
Škoda, že doma moc dlouho nevydrží.
Už se moc těším, až bude hezky.
Až si budeme dávat kávičku venku 
a budeme naplno užívat
 té nádhery probouzející se přírody.












A jak se máte vy?
Doufám, že dobře.

Klárka









18 komentářů:

  1. Také mám ráda modrou....moc hezká výzdoba.Jo,jo je pěkná zima,počasí si dělá co chce.Snad se tepla dočkáme.
    Měj se moc hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju skoro všechny barvy, proto je taky musím pořád střídat, že?! :-)
      Tak ať je brzy tepleji. Pa, Klárka.

      Vymazat
  2. Modrá,je zkrátka dobrá ;-).
    Tak ať je stále víc sluníčka a jaro jak má být...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. To je jro je tak nádherná věc, moc se těším, až pojede naplno. Snad neskočíme rovnou do léta...
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  3. Je radost na Tvoje fotky se dívat. Krásně naaranžované, krásně sladěné. Jaro teď sice trochu s námi laškuje a ještě bude- duben je měsíc aprílový, ale i tak je to tady. Jaro!
    Měj se Klárko, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc ti děkuji za tak milá slova. Jj, jaro je kouzelné. Miluju ho. Ale kdo ne, že?
      Měj se krásně, Klárka.

      Vymazat
  4. Krásne je u vás a modrice sú aj moje naj jarné kvietky :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, Aďko, moc děkuji za milou návštěvu.
      Zdar modřencům a celému jaru, Klárka.

      Vymazat
  5. Klárko, ty to máš vždycky tak úžasně sladěné...
    Modrou mám taky ráda a z tvých fotek mne nejvíc zaujaly modrožluté petrklíče (tedy doufám, že jsem je identifikovala dobře)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuji. Jsi hodná. A ano, jsou to petrklíče. Škoda jen, že tak málo doma vydrží.
      Pa pa a přeji krásný den, Klárka.

      Vymazat
  6. Klárko, opět krásné aranžmá. taky se těším na zahradu, bude tam teď tolik práce :-). Měj se krásně. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, moc děkuju. Tak ať nám práce na zahrádkách jde pěkně od ruky, aby zbyl dostatek času na mnoho a mnoho dobrych káv uprostřed té nádhery.
      Měj krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  7. Modrá je moje barva, Klárko ve všech odstínech. Máš to opět dokonalé.
    Krásné modré dny Ti přeji:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Jindro, ty jsi prostě poklad. Mo(u)drý poklad.
      Pa pa, Klárka.

      Vymazat
  8. Krásné kombinace Klárko. Já se letos rozhodla aplikovat více modré do zahrady, budu i natírat :o). Moc se na vše těším, ale ať je jaro jak má být - nevyzpytatelné, aprílové, pomalu se rozvíjející.
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to zní naprosto skvěle, moc se těším na modrou inspiraci od tebe....
      Pa, Klárka.

      Vymazat