17. října 2015

Sváteční dobrota...










21 komentářů:

  1. KLárko, dort je nádherný, jen se mi sliny zbíhají. Krásný zbytek víkendu, Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu, přemýšlím, čím bych nahradila Nutellu... To zdobení vypadá úžasně, to mě nadchlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, mám víc receptů na úžasné čokodorty i bez Nutelly, kdybys chtěla recepty, pošlu. Hezký den, Klárka.

      Vymazat
  3. Vypadá luxusně a asi bude vynikající..možná ho použiju jako další na svatbu..líbí se mi..Díky za inspiraci..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji. U nás sklidil fakt úspěch i u nemilovníků sladkého, takže můžu fakt doporučit.
      Hezký den,Klárka.

      Vymazat
  4. Klárko krásně nazdobený dort , kdo by odolal .

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko, nádherný nejen dort, celá atmosféra :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Wow !!!!!! Luxus!!!!!
    Klárko , asi se budu po tobě opičit :-) Manžel bude mít narozeniny a syn svátek a takový krásný dort by se hodil. Mám 2 dotazy... Je hodně sladký? Jaký průměr má dortová forma? Diky a hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky! Nám kupodivu až tak sladký nepřipadal a forma má průměr 23 cm.
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  7. Klárko, moc krásný a podle surovin i výborný dort.
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky. To víš, přišel čas výrazných vůní i chutí a kouzelných chvil u kávy.
      Pa pa, Klárka.

      Vymazat
  8. Klárko, určitě je to lahůdka, když v něm jsou samé dobroty....děkuji za receptík, určitě vyzkouším.
    Nazdobený je nádherně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Klárko, vybrala jsem si tento tvůj krásný dort na vánoční svátky, ale zatím jsem v rozpacích, nyní je v troubě a bojím se co vytáhnu :o).
    Těsto jsem nebyla schopná spojit, stále se drolilo, přidala jsem máslo, po vychladnutí bylo dále drobivé. Vyválet nešlo, vtlačila jsem do formy, okraj také namačkala. Krém - píšeš smetana, takže ne šlehačka(to by si napsala smetana ke šlehání)? Pečení 20 minut je určitě málo, sice každá trouba peče "jinak", ale jak se dívám do trouby, musím péct déle. Nebo jsi myslela horkovzduch? Vloni jsem dělala podle tebe mandarinkový dort a byl naprosto skvělý, tak snad tento nugátový dopadne také dobře :o))). Jdu kontrolovat troubu.
    Ála

    OdpovědětVymazat