25. října 2021

O lidech, o pravdě a lžích...


 Krásný den, moji milí!

Jsem tu zase po dlouhé době.  Dost často mám chuť napsat sem něco rádoby zajímavého, nějaký postřeh z každodenního života, ale nakonec se to odehraje jen v mé hlavě a přes klávesnici už to neproženu. Připadám si v už dlouho, jakoby vytržená z času a prostoru.

 Dny ubíhají jako šílené. A já se nestačím divit, že už je tu konec října. 

Ale před pár dny mi v hlavě uvízl jedem postřeh ze světa internetu, 

ze světa sociálních sítí. Síť je vůbec zajímavě zvolený termín v tomto kontextu. Jeden význam je jasně zřejmý a určitě vyjadřuje spletité propojení mezi námi všemi.

Ovšem dalším vysvětlením je i jistá záludnost sítí jako takových. Můžete se totiž snadno do takové sítě zamotat, uvíznout v ní. Začne omezovat váš pohyb, vaši svobodu a když je dostatečně veliká, možná si ani nevšimnete, že je kolem stále méně místa a nakonec vám jde o život.

Voda se začne kalit produkty všech lapených a váš zrak tudíž nevidí jasný obraz. 

Onehdy jsem totiž v jedné obří nekonečně známé aplikaci (schválně nebudu jmenovat, abych neurazila její příznivce) narazila při vynucené návštěvě této mega záležitosti na profil člověka, kterého znám velmi, velmi, velmi dobře. Ojojoj, to jsem se nestačila divit. Ona osoba ve svých příspěvcích vyznívala, moudře, uvědoměle a skoro i laskavě. Zdálo by se, že onen člověk rozumí kdečemu, má ve věcech hooodně jasno a je dobré se jím nechat ovlivňovat, protože on evidentně ví a zná.

Lidi zlatí, já myslela, že špatně vidím a nebo, že se ty "internety" nějak pomíchaly. Oči mi málem vypadly z důlků a srdce zrychlilo počet úderů dost výrazně. Možná bilo na poplach! Aby mi jasně ukázalo, že tyto vody jsou zakalené značně! Jakože hodně moc! Fakt!

Onu osobu znám  a není úplně snadné napsat, že realita je tomuto obrazu hodně vzdálená. No, na vlastní hlas své duše jsem se přesvědčila, že síť je někdy pěkně zrádná a lživá....lživá tak strašně, až mrazí.

Ale naštěstí je tu ještě jeden nezanedbatelný význam sítě. Nabízí se říct ZAPLAŤPÁNBŮH.

V rukou laskavého a milujícího vrhače sítí je tu jistá možnost, že síť použije, aby na chytil nějakou zajímavou rybku, potěšil se její krásou, její jedinečností, její moudrostí. Všechen ostatní obsah sítě pustil nebo nechal být a o možné benefity lapené rybky se podělil s ostatními milujícími a laskavými lidmi, aby tvorečka s přáním štěstí a dlouhého života pustil na svobodu anebo jí zajistil dokonce vody v pravdě čistší a svěžejší, aby mohla rybka nabrat na váze a růst ve své kráse a jedinečnosti. 

Pro užitek všech zúčastněných.

Takže buďte prosím opatrnými uživateli moří a oceánů a sítě pozorně sledujte a lovte vědomě a s láskou a udržujte vody čisté.

Moc vás zdravím a přeji vám všem dny plné radost, lásky a vděčnosti. 

Jo, a samé dobré úlovky....





9 komentářů:

  1. Klárko moc děkuji za tento článek. Jak já s ním souhlasím. Také se kolikrát nestačím divit jaké hry někdo hraje.

    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Opatrnosti nikdy není nazbyt !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tak, Klárko, taky mám podobnou zkušenost...jen to tiše pozoruju a nestačím se divit.

    OdpovědětVymazat
  4. Pravda je to...., snažím sa byť aj ja sama k sebe kritická, aby som toto neurobila....

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko,jako byste mi psala z duše!Taky někdy koukám a říkám si,to není možné,já se nestačím divit,jak někdo umí tak skvěle hrát,přetvařovat se,lhát....bohužel vlastní zkušenost.Krásný víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký doprovodný obrázek.Na můj vkus se v Česku dost lže a krade!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, člověk musí přemýšlet nad tím co na sítích vidí, nebo čte, ale na druhé straně jsem přes instagram našla Vás a Váš blog a jsem za to moc ráda

    OdpovědětVymazat
  8. El Sr. Pedro es un oficial de préstamos increíblemente bien informado, cortés y paciente. Revisé un par de ofertas de propiedades antes de mi compra final, y Pedro estuvo allí para ayudar con cada una, a menudo coordinando con mi agente detrás de escena. Me sentí apoyada durante todo el proceso. Gracias a Pedro y los esfuerzos incansables de su equipo, ¡ahora soy un orgulloso propietario! Lo animo a que considere a Pedro y su compañía de préstamos para cualquier tipo de préstamo.

    # Préstamo de automóvil

    # Préstamo hipotecario

    # Préstamo comercial

    # Préstamo personal


    Sr. Pedro Oferta de Préstamo

    Correo electrónico: pedroloanss@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den.Prosím dejte i sem ,pro nás,co nemáme instagram něco hezkého jako jste dávala.Moc nám chybíte,ráda jsem k vám nakukovala a žasla nad tou vaší nádherou.

    OdpovědětVymazat