8. září 2016

Léto je tu stále


Ač kalendář jednoznačně ukazuje, že by mělo kralovat babí léto, venku je pořád teplo a slunečno.
To je sice moc fajn, ale moje vnitřní hodiny mě matou.
Snažím se užívat výhody této situace, ale taky toužím po chladivém větříku ve vlasech a teplém čaji při světle svíček a potřebě zachumlat se do hebké šály.
Jsem rozpolcená
[snad to nebude číst nějaký psychiatr :-)  ]
Ale to možná znáte.
V zimě člověk touží po létě a v létě by nejradši Vánoce nebo alespoň barevné šustící listy pod nohami.
Ale jestli mě slyší někdo na vyšší instanci, kdo by měl na starosti počasí, pak se omlouvám a vděčně převděčně se klaním s díky za tak nádherné dny,
za tak nádherné léto!!!
Klidně to tak, prosím nechte třeba do konce září, jo?!


A ode mě teď malá vzpomínka na červencové růžové ladění našeho doma jako pocta letním dnům.










Tak pěkně kumulujte sluneční paprsky na dny šedivé a chladné...

Klárka












19 komentářů:

  1. Přeji krásnou přípravu na podzim :))))
    Klárko, obdivuji, jak to máš vždycky krásně barevně doladěné. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, já chci ještě slunné dny, užila jsem si jich letos nějak málo :o). Krásně jsi červenec ladila do růžové. Ty snad musíš mít jednu místnost vyčleněnou na všechny ty krásné barevné doplňky, které vždy máš k dekorování. Moc to obdivuji.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Ač mám růžovou raději v zahradě na růžích, musím uznat, že vypadá i v interieru u vas moc hezky. hezké teplé dny :-). Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, znova krásne nežné.Žaneta

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko nádhera, něžná růžová nádhera! Máš kouzelný domov ;-) Ukážeš prosím víc kuchyni? Vypadá taky fantasticky.
    Takhle si představuji útulný domov vytvořený s láskou ♥
    Krásný večer
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Klárko naprosto ti rozumím. Citlivější lidi to tak mívají že mají rozpor s vnitřním nastavením času, který je v rozporu s tím jak to je ve skutečnosti. Já mívám problémy i v době změn času i když poslední roky se mi to daří zdárně ignorovat a pomáhá mi to že si všechny hodiny co se nepřenastavují sami přeřídím ten večer před a ráno se vlastně nic neděje :-) I já jsem ráda že je ještě krásně i když taky už jsem nalazená díky jeřabinám, dozrávajícím šípkům a žloutnoucímu listí na podzim :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já to mám naopak, pořád cítím léto, i když ty vedra nemusím, ale podzim si mě našel sám, zrovna dnes o tom píšu. Moc krásně sladěné, růžovou já můžu :-) Hezké slunné dny D.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě léto vyhovuje, jen bych potom nerad, aby hned byla zima, chyběl by mi podzim, jeho barvy a nálada, mlhy po ránu a pak jasné dni...
    snad se dočkáme.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  9. Já si to počasí opravdu moc užívám, je to nádhera!
    Klárko, tvé růžové ladění se k němu dokonale hodí!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Klárko, růžové to u Tebe sluší, máš všechno krásně sladěno.
    Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně načančaný💗💗💗MÍŠA

    OdpovědětVymazat
  12. Klárko, úžasné detaily.. i celkový pohled... krásné a útulné bydleníčko♥♥♥.. moc mě baví růžová konev s hortenziemi♥

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné!Růžová je prostě nej!Hezký týden Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Je to super. Všetko! Krása. D. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Klárko, náhodou jsem se nějak dostala na Váš blog a zcela mě ohromilo, jak dokážete zkombinovat nábytek a dekoraci. Máte pro to cit a jste mi dobrou ispirací, neboť tenhle styl miluju. Ráda se budu vracet na Váš blog. S pozdravem krásně slunečných dní :-)

    OdpovědětVymazat
  16. My si také docela dost rádi užíváme léta a už se těšíme na to další, které je skoro před námi :-) Chtěli bychom se tento rok podívat na Kubu a už si i načítáme docela dost článků o Kubě , abychom se mohli také něco dozvědět o zemi kam přeci jen pofrčíme :-)

    OdpovědětVymazat