16. února 2015

Valentýn

Valentýn aneb "moderní svátek". Někdo ho slaví, někdo ne. Někdo ho miluje, někdo ho proklíná. Já ho chápu jako příležitost udělat si krásný den a dát ostatním najevo, že je mám prostě ráda. Mnozí jistě namítnou, že to přeci můžeme udělat kdykoli a je to pravda. Ale růžový den uprostřed pro mě dlouhého února mi prostě dělá radost a takovou šanci je zkrátka škoda minout. Proto dodatečně přeji všem lidem plným lásky mnoho možností tu lásku projevit. Kdykoli a kdekoli.... Valentýn neValentýn.....třeba spolu u stolu.....
                                                                    Klárka


9 komentářů:

  1. Klárko moc krásně jsi připravila stůl a ty tulipánky jsou dokonalé. Vše spolu dokonale ladí . Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, uprostřed zimy si udělat takový "růžový" den .... to není vůbec k zahození. Máš krásně prostřeno!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Moni! Možná zavedu pravidelné růžové dny, udělá to fakt dobře na duši. Papa a pozdravuj ty svoje poklady, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko krásně jsi to napsala i doma nachystala :o)
    měj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné..... a co se to u vás podáváno za úžasnou mňamku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Evi. Mňamka je naše oblíbená:
      http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=106700
      Jednoduché a rychlé, jen dávám jablek víc, je to pak ještě vláčnější. Hezký den, Klárka.

      Vymazat
  5. Teda, to je krásná výzdoba :-) . Já také dělám valentýnskou večeři, ale nenapadalo mě náš stůl tak vyzdobit. Ta krásná atmosféra čiší jen z fotek. Příští rok to napravím a určitě bude valentýnský večer o to hezčí :-) . Přítel si pro mě letos přichystal krásné překvapení. Využil totiž službu doručení květin Praha , takže jsem dostala nádherné růže s ještě nádhernějším vzkazem :-) .

    OdpovědětVymazat