6. ledna 2016

Tulipány!!!


Začalo období tulipánů.
Miluju ho a ten můj to moc dobře ví :-)
Je to pro mě zhmotněný dotyk něhy samotné....
Svěžest a život sám....
Díky moc!







A vám, moje milé moc a moc děkuji za komentáře k včerejšímu příspěvku.
Udělali jste mi velkou radost.
Sdílení v pravém slova smyslu....

Tak hurá vstříc novému dni!

Klárka



10 komentářů:

  1. Včera jsme je s mužem obdivovali v Lidlu, ale byli jsme pěšky a venku byla velká zima, ublížilo by jim to. Už jsi změnila barvy, že?
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny deň,nádherné farby ,zbožňujem váš stôl.Klárka ste úžasná máte môj obdiv,chodím na blog pravidelne ,stale ma inšpirujete.Ďakujem.Žaneta :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Žaneto, moc děkuji za tak krásná slova, rozjasnila jste mi den! Mějte se báječně a jste kdykoli vítána :-)
      Klárka

      Vymazat
  3. ...zhmotnělá něha...krásně si to napsala, Klárko!
    A musím pochválit i včerejší příspěvek, vánoční dekorování skutečně umíš - krása!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Také miluju tulipány. Zatím jsem stále na vánoční vlně:-) Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja mám tulipány zaMILOVANÉ :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hned máš doma jaro! Taky se na ně po vánoční červené moc těším.

    OdpovědětVymazat
  7. Kláry , ta žlutá je báječná ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé Klárko, tak ty už to máš doma skoro jarní. Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná žluťoučká barva. Také miluji tulipány :)

    OdpovědětVymazat