7. března 2016

Moc děkuji

za spoustu milých slov.
Musím být úplně pitomá, když ve chvílích, kdy mi není do ejchuchu, nepíšu na blog,
Vždyť tady je tolik milých lidí...
Tolik inspirace.
Tolik radosti a sdílení.
Děkuji Vám všem....   :-)
A protože je mi teď jasné, že nejsem jediná, kdo se už nemůže dočkat, až nás bude žlutý pumlíč hřát do ksichtíků, posílám jednu letní, loňskou, milovanou....



Klárka

13 komentářů:

  1. Tak na toto čekám jako na smilování..Nadechnout se!Zima mě ničí, jsem napůl mrtvá...Krásné pondělí..Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, nádherná fotka - přímo z ní sálá letní pohoda. Teď přeji krásné jaro :-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka, taky už se těším a denně chodím obhlížet zahradu, co už raší... :-)
    hezký týden. Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Klárka ... tvoja fotka mi urobila radosť ... pripomenula krásne slnečné dni ... hádam sa už dočkáme ... prvé kvietky na záhrade tomu nasvedčujú ... pa, maj sa dobre L.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je uzasny pohled, uz se nemuzu dockat:-). M.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné , u nás je už zase všechno pod sněhem . Ale jaro už není daleko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása krása krása! Tak teď jsem naladěná na jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  8. hezké, moc... ale u nás je už zas asi 15 cm toho bílého ... co jsme tak chtěli v prosinci :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Klári - jako vždy - krásné pokoukání ✿✿✿ U nás dneska padá z nebe :( zataženo... jaro v nedohlednu :(

    OdpovědětVymazat
  10. Krása, už se nemůžu dočkat sluníčka a teplého počasí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Obleču každý den teplou bundu a hurá na zahradu,alespoň se procházím a spřádám plány.Dnes jsem koupila a zasadila čemeřici a za okno narychlené krokusy.Abstinenční příznaky jsou naprosto zjevné.

    OdpovědětVymazat
  12. Klárko, nádherná fotka.Už se na teplé dny plné sluníčka a rozkvetlých truhlíků moc těším.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Klárko, kam že to mám přijet? :o) Nádhera!
    Krásné dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat