2. srpna 2017

Džungle v oknech

Dnes mám pro vás malou inspiraci pro mírně odvážné a jemně lenivé
 "kytkomilky"a "kytkomilce".
Miluju totiž kytičky všeho druhu, ale po letitých zkušenostech s letničkami,
kdy vám je buď sužuje vedro a sucho nebo žerou nenasytní škůdci či napadají plísně a uhranutí,
jsem zvolila opět spolehlivé a nenáročné osázení nádob na oknech a kolem domu.
A bez mučení se přiznám, že vzhledem k časovému presu 
a vrozené potřebě na zahradě spíš odpočívat než dřít do úmoru, 
volím cokoli, co se nemusí donekonečna obírat od uschlých květů a podobných záležitostí.

Takže...tjadááááá....



Na oknech do ulice mám tuhle nekvetoucí, ale i tak barevnou směs a jelikož vzpřímené rostliny rostou tak bujně, že začínáme mít doma tmu, budu je muset asi ostříhat.



Na pergole mám opět mé oblíbené batáty a jakési "kari"
 (voní totiž stejně jako ono koření, ale naštěstí ta "vůně" je jemná a neobtěžuje)
Jsou to odolné a bujné rostliny a vydrží krásné až dokud je nespálí mráz.

A nakonec pár fotek z našeho posezení:











A zbytek ze zahrádky zase někdy příště.


Mějte se všichni skvěle, Klárka.

28 komentářů:

  1. Klárko, vy máte opravdu úžasný vkus, vše krásně sladěné, rostoucí, čisté, klobouk dolů. Prostě se u Vás kochám.

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, moc hezké. Zvláště ten truhlík je super.
    Měj se prima, M

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko, máš moc hezké posezení. A zrovna dnes jsem si říkala, že se mi ty kytičky sluníčkem pálí, a kdo to má pořád obírat, že by to chtělo něco zeleného a bylo by ;-) Díky za typ. Krásný večer D.

    OdpovědětVymazat
  4. Nej... je džungle v truhlíku na první fotce (ale pozesení se mi líbí taky)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko, nádherné posezení:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Klárko, je u Tebe moc krásně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Klárko, jak ti rozumím. Před pár dny jsem si říkala, dala jsem na okna místo převislých muškátů vzpřímené, obyčejné, ale nyní jsou z toho horka takové celé přešlé. Verbena byla tak krásná, nyní je celá ošuntělá. Surfínie kvetly nádherně, nyní žloutnou. Tak nějak nevím co do závěsných květináčů, co do truhlíků na příští rok vlastně dát...
    Máš to opět moc krásné na pergole :o), tak si to užívej.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné posezení.Vše velmi vkusné. Super truhlík na okně.
    Přeji hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Klárko,
    útulně a zeleně je u Vás !

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Klári, krásné, vychytané do posledního detailu. Hezké léto Radka / jakutere/ :)

    OdpovědětVymazat
  11. Klári,to je přímo snové sezení.Všechno má svoje místo a smysl.Krása,nemůžu se vynadívat a zírám,jaká je to krása i bez květů.;).Pohodové letní dny.H.

    OdpovědětVymazat
  12. Klárko, hezké i bez záplavy květů. :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  13. Klárko, moc se mi líbí ta vaše terasa. Už loni jsem ji obdivovala, byla růžová, jako letos ta naše. :o) Truhlík v okně je nádherně osázený, přestože nekvete, nadělá parády. Moc hezké.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  14. Klárko, u vás posedět musí být moc příjemné, pastva pro oči i ducha. Po jedné dovolené před lety jsem truhlíky nahradila tím, co v zahradnictví zbylo (většinou barevné kopřivy a trávy). Dopadlo to dobře, ne tak bujně a krásně, jako ty tvé, ale šlo to, Tak proč ne! Mě se to moc líbí!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Klárko, nádhera - po všech těch surfiniích, muškátech, verbenách a ani nevím jak se podobné další obligátní letničky jmenují - u tebe jako vždy úžasný vytříbený vkus....smekám

    Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Klárko,posezení je úžasné,vkusné a dokonalé jako všechno u Vás,jste moje krevní skupina a moc ráda k Vám chodím na "návštěvu".Přeji Vám hezké dny a to co Vás trápí,ať už je za Vámi Andrea

    OdpovědětVymazat
  17. Klárko,posezení je úžasné,vkusné a dokonalé jako všechno u Vás,jste moje krevní skupina a moc ráda k Vám chodím na "návštěvu".Přeji Vám hezké dny a to co Vás trápí,ať už je za Vámi Andrea

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné. Přeji pohodové letní dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  19. Extra, ale letos jsem je marně sháněla. Používám je jako doplňkové, ale diky za inspiraci. Moc povedená květinová výzdoba!!!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Hezké, přírodní, příjemné:)

    OdpovědětVymazat
  21. Krasne posezeni. To v pergole vypada naramne! M.

    OdpovědětVymazat
  22. https://aishicollection.blogspot.co.uk/2011/07/kemunculan-tudung-terkini-sempena.html?showComment=1504021438672#c4356448197183577173

    OdpovědětVymazat
  23. Vypada to paradne, mas to moooc krasny!!!✨😮.
    Mej se krasne!
    Papa ByGabra

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné ...radost k vám vždy nahlédnout.

    Mohu se zeptat, co je to za květenu v tom truhlíku...vypadá to moc hezky.
    Přeji hezké dny plné pohody a dík za odpověď. ☼

    petrusovao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Lindas imagens! Feliz dia. Beautiful pictures. Happy Day.

    OdpovědětVymazat