23. listopadu 2017

Těším se...

...na Advent. Celá naše rodina moc miluje Vánoce.
Snažíme se udělat si je vždy  co nejhezčí.
A tak jako každý rok už nějaký čas přemýšlím o výzdobě.
Miluji změny a zároveň tu "echt" klasiku, kdy všemu vévodí červená barva.
A protože se nechci stále opakovat, ale ani zatracovat předešlé typy výzdoby, 
sama se inspiruji z let předešlých. Snad vás neunudím k smrti spoustou fotek,
 ale třeba se rádi podíváte...

Tak pozor, držte si klobouky, jedemeeeee.....





























Uf......a to jsem vybrala jen ty adventní věnce a svícny....  :-)

Mějte se báječně, a příští neděli už zapálíme první svíčky.

Klárka





25 komentářů:

  1. Moc krásně nazdobeno.Hezký zbytek týdne přeji.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, já si prohlížení užila. Těším se taky. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo...to je přehlídka. ALE MOC KRÁSNÁ ♥
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  4. To je prekrásne :) Ďakujem za úžasné inšpirácie, o ktoré sa s nami delíte :) Mária

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko, já jsem tolik pokochala a moc jsi mne inspirovala. Tvé zdobení je naprosto úžasné, ale to už o tobě díky tvému blogu vím. Fakt se domnívám, že jsi vystudovaná aranžérka :o)), máš báječný cit pro kombinace.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy to je parádní a inspirativní nálož fotek.

    OdpovědětVymazat
  7. No to je krásy...ale vybrat jednu nej nelze.Vsechny jsou TOP ;).
    Krásné adventní čekání.H.

    OdpovědětVymazat
  8. Klárko, díky za spoustu skvělé inspirace.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera.....vánoční nálada díky vám navozena

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, ráda jsem se s Vámi "projela". Děkuji za inspirace. Renata

    OdpovědětVymazat
  11. Jeden hezčí než druhý. Máš to krásně zdokumentované Klárko. Hezký advent! Už se taky těším, jen mi to teď nějak nejde vymyslet jak co bude vypadat :-) D.

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem za krásne inšpirácie. Cez víkend sa chystám na vianočné tvorenie aj ja, takže určite každý dobrý nápad sa hodí. Pekný piatok.

    OdpovědětVymazat
  13. Klárko, nádhera! Líbí se mi vše od Tebe ;-) Díky za krásnou inspiraci ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, jinak moc se mi líbí Váš nazdobený stůl (byt) v jakémkoliv ročním období. Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Klárko, nádherná podívaná, hezky jsem se pokochala. děkuji za inspiraci.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Spousty nádherné inspirace od tebe, Klárko :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  17. Inspirace není nikdy dost...krása.

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasná galerie!
    Klárko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Klárko, díky za krásnou inspiraci! Přišla akorát včas, na vánoční výzdobu se teprve chystám.

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, to je sbírka inspirace :-) Ale já říkám, jsem typická kovářova kobyla...doma vyrábíme svíčky a já jediná ještě nemám adventní ani jednu :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Klárko, nádherná výzdoba, už po několikáté se kochám a fotky prohlížím stále dokola. Jenom jsem si myslela, že jsem už komentář psala a koukám, že ne. Tak to napravuji a moc obdivuji úžasná prostírání.
    Hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  22. Klárko,máte moc krásnou výzdobu.Mohu se zeptat,odkud máte tak hezké dekorace,stromečky,srdíčka atd.Pořád chodím na Vaše stránky kochám se a koukám na tu nádheru.Jste moc šikovná.Hezkou neděli,mějte se krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  23. Tolik jsem se těšila na fotečky z Vánoc letošních a váš úžasný blog nepokračuje......

    OdpovědětVymazat