16. července 2019

Modrá, tentokrát tmavá...


Krásný den přeji!
Dnes vám ukážu další hrátky s barvami.
Pořád mě to baví a asi jen tak nepřestane.

Ten neutrální základ opravdu snese ledacos
 a tentokrát si dal rande s tmavě modrou. 
Jsem v tom fakt nevinně.
Barvy na mě prostě volají a já jsem úplně bezmocná.

Nakonec myslím, že s tím dřevem ladí snad všechno.






Tady jsem ladila i dort a podnos do barvy.
Mimochodem tenhle skvělý a variabilní podnos na dorty 
nebo jiné dobroty je z Pepco. 
Moc doporučuji, vyměníte mašličku a pokaždé bude jiný.





To, že ladí ubrousky s květináčkem má na svědomí moje milovaná Ikea. 
Za málo peněz hodně muziky :-)


I jejich ikonická váza "SOCKERÄRT"
na mě čekala v tmavě modré barvě.
No, uznejte, tomu nešlo odolat.





Tolik rychlé nahlédnutí k nám.
Popravdě....teď už je zase všechno jinak :-)



Užívejte si každičkou chvíli a hlavně v kidu, 
jak to umí naše Amy. 
Té jsou moje barevné kreace nejspíš úplně fuk,
 hlavně že je pohoda.
A o to jde především, že?

Zatím pa a brzy zase tady....
... povím vám o tom, co mi dělá nesmírnou radost.

Klárka







24 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát a také přeji teď už krásný večer. Klárka

      Vymazat
  2. Klárko .. výmaráky miluju.)… a tahle Ikea už je dost let zpátky, já mám z téhle serie i závěsy, škoda, že už není. Dobrý typ na ten tác z Pepca, tam chodím málo, ale asi si zajdu.. Máte to u vás hezké a pohodové.. zdraví Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, děkuji a zdravím milovnici výmarů. Jsou to úžasní psi, že? A ten tác je fakt super!
      Mějte se nádherně, Klárka.

      Vymazat
  3. moc to oběma - dřevu a modré sluší...… prima dny z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, moc děkuji za milá slůvka a do Jizerek posílám mnoho srdečných pozdravů...
      Klárka

      Vymazat
  4. Klárko, opravdu nádhera. Tvé kreativní kombinace mne moc baví. Máš vždy vše krásně sladěné, chválím.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi taaaaaak hodná, moc děkuju.
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  5. Klárko, moc pěkné, jemně sladěné. Tleskám.
    Krásné letní dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc moc děkuju. Barvy mě fascinují stejně jako duha....
      Měj se krásně, Klárka.

      Vymazat
  6. Klárko, ty to máš vždycky tak krásně sladěné a vymazlené. Doufám, že se od tebe aspoň trochu "nakazím"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se nechávám nakazit. Takový forma infekce je poměrně příjemná, že?
      Jinak moc děkuji a přeji krásné dny plné pohody, Klárka.

      Vymazat
  7. Klári, to je zase pecka...U vás je tak úžasně milo...modrá je dokonalá, užívej si ji, vždyť ona vlastně k létu určitě patří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, ty jsi prostě zlato!
      Moc ti děkuji a přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  8. Prostě modrá je vždycky dobrá :-). A u Tebe víc než dobrá! Krásné, vkusné! Co se divím. Vždyť u Tebe to je vždycky tak :-)
    Hezké dny, Klárko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji, vždyť víš, baví mě to. A co člověka baví, to jde samo :-)
      Měj se moc fajn a užívej léto, Klárka.

      Vymazat
  9. Klárko, už jsem postrádala Tvoje umění kombinovat barvy a doplňky. opět nádhera, pro tu vázu z Ikei se asi stavím :-), mám ji jen v bílé :-). Těším se na další příspěvek. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, jj já a barvy a změny.... :-)
      Tyhe vázy jsou absolutně nadčasové a hodí se snad ke všemu. Mám ji i černou.
      Ta přijde ke slovu asi až s podzimem.
      Děkuji moc za tvou milou návštěvu a měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  10. Balím kufry a stěhuji se k Vám :-) Tohle je přesně můj styl-jedním slovem nádherné.Chtěla jsem se zeptat, kde jste sehnala vyřezávanou sošku maminky a chlapce, kterou máte na stole? Děkuji a hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak fajn, na kdy mám chystat pokoj pro hosty? U nás je každý vítán :-)
      Sošku prodávají např tady: https://www.bellarose.cz/dekorace/willow-tree-matka-a-syn/

      Přeji krásné dny plné pohody, Klárka.

      Vymazat
  11. Vyzerá to krásne :-) Naozaj sa k drevu hodí akákoľvek farba, super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, je to pravda, dřevo je prostě krásné a nadčasové.
      Mějte se skvěle a děkuji za milou návštěvu, Klárka.

      Vymazat