8. dubna 2020

Stůl 100x jinak


Krásný jarní den, moji milí!
Jak se máte?
Sluníčko nás hýčká svou přízní a neumím si představit, že by mezi námi byl někdo, 
kdo necítí tu sílu nových začátků, kdy se příroda probouzí a 
ukazuje nám svou nezměrnou sílu a krásu.
Pro nás, co nesnášíme dobře být dlouho na jednom místě (zavření doma) je teď jediným útočištěm,
kde se můžeme opravdu zhluboka nadechnout a načerpat tak sílu a energii.
Nechci fňukat, ale nebudu lhát. Chybí mi spousta věcí.
Obyčejných postradatelností všedních dnů.
Zároveň s pokorou a respektem přijímám opatření, co nám mohou pomoci omezit důsledky neblahého virového dění.
Tak asi tak...

Tím, jak jsem ukotvená doma víc než jindy, můj tvůrčí přetlak by nejraději vše převrátil vzhůru nohama, vše změnil, předělal, obnovil, renovoval atd.
Ten přetlak je naléhavý a neodbytný.
Takže kasika...
...aspoň něco málo, co zásoby, finance a síly dovolí.
Jemnou modrozelenkavou barvu vystřídala kombinace jemně béžové a černé...









Také jsme zvládli malinkou renovaci, 
která nesmírně potěšila tu moji 
neuhasitelnou touhu po změnách
 a hledání onoho optimálního stavu, 
ale ještě čekám na nějaké drobnosti 
a dodělávky a pak se určitě pochlubím.

Zatím se mějte moc hezky a opatrujte se,




















18 komentářů:

  1. Ahoj,
    i když moc nemám ráda tuto barevnou kombinaci, tak musím říct, že se mi to moc líbí. Asi taky doma něco předělám:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě skvělé, chtít a provést nějakou změnu. Držím palce, ať se povede...
      Klárka

      Vymazat
  2. Klárko, budu se opakovat, ale ty jsi v tomhle fakt úžasná. Pokaždé vymyslíš něco jiného a vždycky je to krásné...
    Pěkné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuji. Baví mě to pořád a už mám v hlavě další varianty.
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  3. Pokochala jsem se ! Prostě máš to v sobě, umíš!!!
    Hezký den ve zdraví!
    Hanka(bavi-mnme-to)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééééé, moc děkuji. Miluji tu pestrost možností....
      Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat
  4. Pecka, zase pecka :,-). Radost se dívat a ještě větší v tom musí být možnost žít...Tak ať je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji moc. V těžších chvílích mě to moje domácí kouzlo dodává radost a chuť do života.
      Moc tě zdravím....

      Vymazat
  5. Opět nádhera,pohlazení po duši.Je u vás moc hezky.Pěkné velikonoce.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, moc děkuji. Děkuji za každou milou návštěvu a přeji nádherné dny, Klárka.

      Vymazat
  6. Máte to moc krásné,jako obvykle.Obzvlaste mě zaujalo prostírání.Nedate mi prosím tip,kde jej dostat? Krásné jarní dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu. Prostírání jsem kupovala už vloni v Nanu - nana, ale už tehdy to bylo ve výprodeji, tak už je nejspíš mít nebudou, ale občas tam mívají skvělé kousky, jen to mám dost daleko, tak tam jukám vždy jen příležitostě, což je vlastně dobře, protože jinak bych tam nechala jmění :-)
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  7. Opravdu krásné, mě se moc líbí jak to máte vychytané i s polštářky. Paní nade mnou potřebuje tip na prostírání, já bych uvítala tip na ty polštářky, poradíte nám ? Děkujeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, polštářky jsou z h&m home. Mají i e-shop, ta zkuste mrknout. Byly i za super cenu.
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  8. Jé, já místo fotek vidím prázdné rámečky, nechápu. Jestli stávkuje Blogger.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to opraveno, moc děkuji za upozornění.
      Krásné dny, Šárko!

      Vymazat