28. července 2021

JSI KRÁSNÁ, USMĚJ SE!

 


Krásný letní den, moji milí!

To si takhle jednou jdu jakýmsi nákupním centrem, když jsem periferně v neobvyklé výšce postřehla výše zmíněná slova napsaná na zdi v jednom obchodě. 

No….usmála jsem se zcela samovolně bez rozmyslu od ucha k uchu a hned na to jsem si uvědomila sílu tohoto vzkazu. Od té doby o tom dost často přemýšlím a myslím na nás všechny, které o své kráse pochybujeme. Upřímně, asi neznám nějakou ženu, která by se sebou byla absolutně spokojená a to by nám mělo být jasnou zprávou, že je něco špatně.

Je tolik pohledů na krásu, tolik názorů a hodnotících pohledů, že z toho jde hlava kolem. Každý vnímá krásu svým vlastním jedinečným způsobem a je tudíž zcela jasné, že objektivizovat tuto veličinu je zcela nemožné.


Takže pojďme se na to vykašlat a buďme si krásné samy pro sebe jen tak z principu!



Jen pro sebe, pro svůj úsměv v zrcadle, pro odraz našich “nedokonalých” postav ve výlohách obchodů, pro každičký den, pro každičkou chvíli. Ono totiž vůbec nezáleží na konkrétnostech, ale na našem vnitřním světle, které se očima dere ven. Jde o radost ze života, o vděčnost za něj, o hrdost, že jsme kým jsme bez ohledu na pohled kohokoli jiného, protože, přiznejme si, největším kritikem nás samých jsme jenom my sami.


Kašlu na to, je mi jedno, že mám ….BLA BLA BLA…..a možná spoustu dalších domnělých nedostatků.


Hodlám se na sebe smát do zrcadla a s láskou se v něm vidět.

Takže, ty která tohle teď právě čteš….


JSI KRÁSNÁ, USMĚJ SE!


Užívejte si krásné letní dny a mějte se prostě báječně, Klárka.


17 komentářů:

  1. Klárko, ráda tě vidím. A usmívám se :)

    OdpovědětVymazat
  2. 😁😁😁 a mám pro dnes splněno. Hezký příspěvek!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc fajn. Přeji spoustu důvodů ke spoustě úsměvů.

      Vymazat
  3. ❤❤❤ děkuji! Usmála jsem se 😊😊😊

    OdpovědětVymazat
  4. Klári, pecka.
    Super článek a vzkaz pro nás všechny, co pochybujeme a na úsměv jen pro sebe zapomínáme. Fakt je to škoda.
    Díky za připomenutí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Haničko! Sama si potřebuji laskavost k sobě samé připomenout a tak mě těší, že moje řádky k něčemu jsou.
      Přeji krásné letní dny.
      Klárka

      Vymazat
  5. Moc hezké a oslovující větičky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani, jsem ráda, že moje myšlenky přišly vhod.
      Krásné letní dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  6. Klári,krásný článek.Fakt jsem se usmála,moc hezky jste mně navnadila.Asi se usmíváme opravdu málo,je hezké si na to vzpomenout a usmívat se víc.Přeju krásné letní dny s úsměvem na rtech.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že mé řádky můžou přinést podnět k úsměvu, Mise splněna.
      Přeji krásné dny s pusou od ucha k uchu, Klárka.

      Vymazat
  7. Klárko, moc krásný článek. Trpím celoživotním podceňováním sama sebe. Zrcadlo vlastním jen malé. Nosím, ale oblečení, ve kterém se cítím dobře a hodně lidí mi řeklo, že se hezky usmívám. Ale jinak si přeji být neviditelná:-)))). Dokáži si užívat každou minutu, ale jen pokud jsem sama a nikdo mě nevidí:-)))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Rijo, ženské sebevědomí je tak složité. Sama nepatřím mezi sebevědomé výjimky, člověk to řeší téměř celý život a v důsledku je nejvyšším uměním naučit se mít rád za všech okolností nehledě na zdánlivé důležitosti. Ať tedy žijí zrcadla a naše úsměvy v nich.
      Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Často mi lidé říkají, že mám krásný úsměv, ale já si to o sobě nemyslím. Můj manžel mi často kupuje stříbrné šperky, které mám velice ráda, ale i on mi říká, že se mu líbí můj úsměv, ale šperky mě prý ještě více rozzáří. Dělám si legraci a říkám mu, ať ze mě jedno neoslepne, když tak zářím.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek a je pravda, že s úsměvem jde všechno líp. Mě nedávno rozesmála moje kamarádka, když mi dala k narozeninám voucher na masáž tady jako dárek. Bylo to pro mě překvapení, ale také mě to lákalo si to vyzkoušet. Proto jsem si tam zašla a byl to opravdu zajímavý zážitek, který si určitě ještě někdy zopakuji.

    OdpovědětVymazat