23. února 2019

Trochu jiná čokoláda





                Dnes jsem asi měla chuť na čokoládu. 
Jinak si to nedokážu vysvětlit. Měla jsem chuť vyrobit zase něco nového 
a napadlo mě ladit sérii šperků tematicky. 
Takže dnes na téma tmavě hnědá a starostříbro. 
Měla jsem pár krásně zpracovaných komponentů, co vypadají jako poklady z nějakých vykopávek. Čekaly na svou chvíli dost dlouho, připadaly mi totiž dost výjimečné na nějaké běžné použití. Vyžadovaly si mou plnou pozornost.
Je nádherné probírat se tou krásou, vnímat o co si jednotlivé kousky říkají, koho chtějí mít po svém boku a s kým se naopak nesnesou. 
Každý šperk má v sobě kousek mě. Kousek mých úvah, které zrovna honím hlavou, trochu krásné hudby, co právě poslouchám, možná i vůni čaje, co zrovna piju a možná i špetku nové majitelky, na kterou při výrobě myslím. Vždy přemýšlím, kdo bude ten či onen šperk nosit, jaká to bude žena. Bude veselá nebo smutná , sebevědomá nebo plachá. Bude blond nebo tmavovláska a hlavně... bude mít radost, když rozbalí balíček ode mě?
Je to kouzelný čas, když nad tím vším sedávám a já nepochybuji, že kousek toho kouzla je uchován i v těch "cetkách".
Už jsem psala, jak neskutečně milé okamžiky se dějí,
 když člověk něco dělá s láskou a vírou, 
že všechno dává smysl.
Zjistíte, kolik úžasných lidí po světě chodí a cítíte nesmírnou radost, 
že se můžete stát vzájemně součástí svých životů, 
byt'třeba na malou chvilku. 
Jeden mail, jedna smska, jeden komentář, jeden úsměv, pár slov, trocha sdílení, možná i vzniklá přátelství.





















Pokud byste chtěli jaékoli informace, neváhejte se zeptat.
Užijte si krásný víkend!

Klárka




20 komentářů:

  1. Tak ty náhrdelníky...jsou👍..Nádherné.Krásně se mějte.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji mockrát. Mám radost.
      Přeji krásný víkend!

      Vymazat
  2. Klárko, jak já tady "Achám", to jsou nádherné šperky, nevěděla bych jaký si vybrat. Zrovna nedávno jsem si říkala, že jsem si dlouho neudělala radost šperkem, fakt dlouho! Mám sice ráda zlato a z něj jemné šperky, ale na druhou stranu miluji nápadné, nápadité, osobité kousky bižuterie. A to je přesně ten můj oblíbený styl když se chci odvázat, a který tvé šperky na fotkách mají. Dají se tedy u tebe objednat? Píšu mail!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to jsi mě moc potěšila. Už jsem ti napsala, pa!

      Vymazat
  3. také "áchuju"-nádhera - úplně to vidím na krku...…. náááááádherné. Přeji z Jizerek krásné dny. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, děkuji. Zatím jsou k dispozici :-)
      Přeji krásný víkend!

      Vymazat
  4. Klárka, prekrásne kúsky ... prajem všetko dobré ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lauro, moc děkuju.
      Přeji khezké dny, Klárka.

      Vymazat
  5. Jeden kousek krásnější nežli druhý. Moc povedené!!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, jeeee, ty jsi zlatíčko, děkuji moc moc.
      Pa pa!

      Vymazat
  6. Klárko, už jsem je obdivovala na IG. Jsou nádherné! Obdivuji, jak to dokážeš nakombinovat. Smekám .... :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, Peti, já se úplně červenám..... :-)
      Měj se nádherně, pa!

      Vymazat
  7. Klárko, krásné kousky, s láskou zpracované. Ať udělají radost novým majitelkám.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, díky moc. Hezky se to čte :-)
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  8. Takový pravý, když chceš radost mít a cestou jen tak jít. Dokážu si představit jen tak se toulat s takovou parádou, hned by bylo krásně.
    Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooooo, to je tak hezké, děkuji. Jsi moc hodná.
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  9. Rozplývala jsem se na instagramu, rozplývám se i tady. Vytvořila jsi Klárko nádherné kombinace, jsi moc šikovná.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jindro, jsi na mě až moc hodná :-)
      Ale miluju to a tak je to snad znát.
      Měj se moc krásně a pa!
      Klárka

      Vymazat