13. srpna 2019

DEKORACE


 Že je milujiu, to není žádné tajemství, 
že je téměř posedle,
 ale láskyplně střídám, to také každý ví.
Ale kde je nakupuji, to mnohé z vás zajímá.
Takže.... jsou kousky, za které se vyplatí připlatit a ty nakupuji často v




ale ne všechno drahé je kvalitní a hezké.
Často je tomu naopak.
Takže mnohdy pořídím pěkné kousky  třeba tady: 


(to je prostě srdeční záležitost)
    http://www.kik.cz/  


nebo ulovím něco na v internetových bazarech,
 ale moc ráda nakupuji ve výprodejích. 
Konejším se , že nejsem tak rozhazovačná :-)
No a  objevovat krásy kamenných obchůdku v jiných městech mezi návštěvami kaváren,
 tak to je sen :-)









Dnes se krásně ochladilo, hned mám víc energie
 a spoustu práce před sebou.
Tak zatím pa, přátelé,
Klárka


Jo, a nejde o žádnou spolupráci :-)


8 komentářů:

  1. Klárko, tahle černobílá kombinace se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezké. A Ikea je taky naše srdeční záležitost :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Opět krása. Já ale ty krásné stoly obdivovala již na Mimibazaru, to jsem ještě nepročítala blog! Bylas pro mě velkou inspirací. Klárko, spíš mě zajímá, kde máš všechny ty dekorace a doplňky uložené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ukládání dekorací. Už dlouho slibuji, že o tom napíšu článek, nejsi sama, koho by to zajímalo :-)
      Jinak děkuji za milá slova.
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat