12. srpna 2019

Růžové brýle




Nebudu lhát, jsem prostě trubka...
....trubka, co chce v každém a ve všem vidět to lepší, 
to laskavější a více milující.
Naivka, co chce vidět svět narůžovo.
Připadá mi, že je to tak snadné.
Chovej se slušně, nad nikým se nepovyšuj, 
před nikým se neponižuj
 a chovej se k ostatním tak,
 jak chceš, aby se oni chovali k tobě.
Buď pokorný a milující.
Obdivuj a pochval každičkou hezkou věc a milého člověka,
s pokorou vnímej tu nádheru všude kolem a buď neskonale vděčný za ty dary.
Lidi, je to tak snadné!
Tak málo stačí!

A tak asi proto mě teď doma obklopuje růžová barva.
Jemně, tichounce, něžně.
Dodává klid, víru a lásku.
Hotovo, basta fidli.
Kdo židli má, bydlí.



















Mějte se nádherně a nasaďte si ty růžové brýle se mnou, 
přeci mě v to nenecháte....
Klárka


24 komentářů:

  1. Klárko, proč blbka?! Jako chovatelka pejsánků jsem obklopená dobrými lidmi se srdcem na pravém místě. Právě proto si nemyslím, že každý, v té komerční době s ostrými lokty, je zkažený. Snažím se žít tak, abych se za sebe nemusela stydět, tak mi vychovali rodiče, já to předávám dcerám i vnuků. Takže růžové brýle, prosím, ale umím je občas i sundat. Přeji krásné růžové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  2. Mám přes vše zlé...nebudu to raději ani psát též raději pozitivní přístup k životu.Je mi tak lépe.Mějte se růżovê.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná právě ti, co zažili potížě, trápení, zklamání a všelijaké těžkosti si potom více váží toho hezkého. A umí ocenit cokoli pěkného.
      Přeji vám jen štěstí a lásku, Klárka.

      Vymazat
  3. Život prostě takový je. Někdy nám ty růžové brýle pomohou, někdy je lépe je nechat dole.
    A na Tvoje dnešní fotečky jich tedy nebylo třeba. Vše krásné, milé, růžové.
    Hezké dny, Klárko!
    P.s. náramek nosím a moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš svatou pravdu. Jen je někdy nesnadné poznat, kdy brýla sundat :-)
      A náramek je určitě rád, že může být tvůj skromný parťák. Mám radost.
      Děkuji, Klárka.

      Vymazat
  4. Proč trubka? Také to tak mám...Určitě nás je víc...Máte to doma krásné,váš blog je pohlazením pro duši..Růžové doplňky jsou něžné,jemné,romantické...Moc se mi to líbí!
    Pěkný den
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, jeeeeee, moc děkuji za vaše slova, pohlazení pro duši....to bych byla opravdu ráda, kdyby to tak bylo.
      Mějte se růžově, Klárka.

      Vymazat
  5. Klárko, ty to umíš vždycky tak krásně přestrojit... A pozitivní přístup k životu se myslím člověku vrací. Sice možná někdy i narazí, ale myslím, že negativní mysl je horší.
    Hezké dny a samá růžvoá setkání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuju, s Tebou to rozhodně vždycky růžové setkání je, i když jen virtuálně. děkuji za každé tvé zastavení.
      Měj se skvěle, Klárka.

      Vymazat
  6. Kamenné srdce je úplně úžasné!
    Užívej léto, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekalo na mě přímo na cestě, miluju takové okamžiky.
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  7. Klárko, taky zastávám názor, že se člověk má chovat tak, aby se nemusel nikdy stydět. Ta něžná růžová je krásná a ta hortenzie ach :-). měj se krásně Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, děkuji za tvou návštěvu. Máš pravdu....aby se člověk nemusel stydět.
      A hortenzie jsou láska, co dodat :-)
      Měj se moc fajn, Klárka.

      Vymazat
  8. A já na růžovou věřím...;-)
    Moc jí to i u vás doma sluší.Měj se, Klári co nejlépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsi napsala tak hezky..... na růžovou věřím. :-)
      Taky se měj co nejlíp, děkuji, Klárka.

      Vymazat
  9. Růžovou mám ráda, ale zatím u mne doma kraluje jen růžový hrnek na kávu. V dekoracích vypadá moc pěkně, budu muset něco přikoupit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeee, tak zdar nakupování. To nezní špatně... :-)
      Přeji pěkné dny, Klárka.

      Vymazat
  10. Pani Klaro nic proti, ale v uvodu jak pisete a co pisete ,musim se nezeptat : narodila jste se s tímto postojem k životu nebo se k nemu teprve dopracovavate? Podle stylu jak pisete myslim, že za b) je správně. Mejte se růžove

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný růžový den přeji!
      Záleží na tom, jestli se ptáte na tu "trubku".....to je naštěstí jen občasný pocit.
      Ale pokud se ptáte na pokoru a vděčnost, to je myslím, celoživotní proces každého z nás. Někdy se vzdalujeme, někdy blížíme na různě dlouhou dobu s různou intenzitou prožívání. A často si pleteme, za co být skutečně vděční a co je to opravdu růžové, laskavé, milující. Jsem objevitel a průzkumník jako my všichni.
      Mějte se úžasně, Klárka.
      Děkuji za zastavení u mě na blogu.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Je to prostě něha sama..... :-)
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  12. Klárko, vždy je lepší vidět sklenici poloplnou. Pro nás i pro okolí. Dějí se pak zázraky.
    Krásný srpen
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou chvile, kdy na zázrak toužebně čekám.
      Děkuji za milou návštěvu a přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat