2. prosince 2019

1. adventní neděle


Krásné pondělí!
Jak jste prožili první adventní neděli?
Každý rok to mám stejně. S plány co udělat a stihnout mám velké oči, pak nestíhám, mám chvíli depku, že věci nejsou tak, jak jsme chtěla a pak si naštěstí včas uvědomím,
 že těch šest lidí u stolu je nejvíc a vůbec jim zřejmě nevadí, 
že nemám adventní věnec, že nejsou rozvěšená všechna světýlka a že obědváme později než je obvyklé.

Tenhle "stromeček k sežrání" jsem si chtěla zkusit 
už dlouho a teď na něj konečně došlo.
Hvězda z hermelínu není dokonalá 
(někdo do něj zakrojil dřív, než jsem si všimla).
Pár "dobrot" poskládaných do tvaru stromečku a bylo hotovo.



Narychlo jsem udělala alepoň adventní svícínek na stůl a dozdobila dortík připravený předem.






Šest dospělých a tři velcí psi.
Smích, vzpomínky, blízkost, plány.
Pohromadě.

"SPOLU U STOLU"

Užívejte si své blízké v radosti a lásce.
Vtahy jsou tak křehké.






10 komentářů:

  1. Ja sa hlásim ako siedma ku stolu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jsi vždy vítána. Opravdu. Udělej si výlet ;-)

      Vymazat
  2. Nádherné moc!Stromeček k ,,sežrání"si ukládám jako inspiraci na Silvestra :-)Hezký předvánoční čas přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, vypadá opravdu efektně...
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  3. Kláro, stromeček k sežrání je hezký nápad. A stihla jsi toho spoustu - svícen na stůl je moc pěkný a ten ozdobený dortík....
    Užívejte si společně Advent

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuju ti moc. Zdravím tě a přeji pohodový advent.
      Kárka.

      Vymazat
  4. Stromeček k sežrání je prostě k ,, sežrání" :-)
    Ozdoba dortíku je moc hezká!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Hani!
      Užívej si tohle krásné období naplno, Klárka.

      Vymazat
  5. Klári, Vy vážně nikdy nezklamete.
    Když potřebuji pohladit, vím s jistotou, že u stolu tady se mi to vždycky podaří.
    To je zase paráda. Ten stromeček mě dostal jako všechny tady a ten koláč?... pecka.
    Ten je pro mě tedy vážně "prudce žrací" :o)) Můžu poprosit třeba i dodatečně o recept?
    Mějte se moc hezky, užívejte adventu jak nejraději budete chtít.

    OdpovědětVymazat
  6. Klárko,mňam,hned bych si dala.Super inspirace na Silvestra,to mně fakt dostalo.Ten dortík bych si dala taky,ale spíš ten hermelínový stromeček.Jste opravdu moc šikovná,vždycky si říkám"kam ta holka na ty nápady chodí"...Opravdu když se chci pokochat,tak jdu k vám ke stolu,tady je tolik inspirace.mějte krásné,klidné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat