4. prosince 2019

Krása z mramoru


Přeji vám všem krásný den!
Dnes vám přináším nádhernou inspiraci na vánoční dárečky.
Náhodou jsem na Instagramu narazila na zajímavé 
výrobky z mramoru.
Na fotkách vypadaly docela obyčejně, 
ale protože moje malá šperkovnička dosluhovala 
a chtěla jsem něco jednoduchého a elegantního, 
pořídila jsem si právě tuhle z bračského mramoru 
a k ní malý kulatý svícínek v domění, 
že by se mohly hodit do naší koupelny.
To jsem ale ani náhodou netušila, jak krásné ty věci jsou ve skutečnosti 
a jak jsou dokonale zpracované.
Řeknu vám, držet ten poctivý kus lidské precizní 
práce v ruce je něco až povznášejícího.
Jsem tak nadšená!
A v koupelně jim to neskutečně sluší, že?



A protože nic se neděje náhodou, 
spojily jsme se s milou paní majitelkou, 
která k nám tyhle malé skvosty dováží přímo
 z  ostrova Brač a daly jsme dohromady báječnou 

nabídku pro vás, moje čtenáře.



Slevu 10 %  na nákup v obchodě


Přemýšlíte o originálním dárku pro Vaše blízké? 
Máme pro vás speciální slevu na mramorové bytové dekorace a kuchyňské doplňky Marbledesign. 
Každý kousek je z jedinečného kusu mramoru,
 doma tak budete mít vždy originál. Ručně a s láskou vyrobené přímo na ostrově Brač. Vybrat si můžete luxusní designové nástěnné hodiny, vázičky, svícny, hmoždíře, cukřenky nebo šperkovnice. V eshopu v košíku zadejte kód

 spolu2019

 Sleva se odečte v objednávce. 

Určitě si přečtěte příběh, který za tím vším stojí, tady:


Dýchne na vás ta pravá středomořská atmosféra.


 Tady jim to hezky ladí se soškou Willow tree a můžete vidět, 
jak vypadá svícínek s jemným zdobením.
A ty hodiny....naprosto originální kousky!






Navíc na mém Instagramu


probíhá soutěž o nádhernou dárkovou sadu dvou mramorových svícnů, tak mrkněte, byl by to jistě krásný dáreček, že?



Firma Marbledesign navíc uvažuje ekologicky a tak vám balíček přijde zabalený 
v papírové krabici s papírovou výplní bez jakýchkoli zbytečných plastů.
Dřevěné krabičky na dárkové sety jsou vyráběny u nás v Čechách lokálními výrobci.
Prostě kus poctivé lidské práce.
Radost pohledět.

Takže, vyberte si ten nej kousek pro vás nebo pro vaše milé 
a pochlubte se, co jste pořídili. 
Budu mít velkou radost.
Protože víme, ne?
Že sdílená radost se násobí!

Mějte se báječně a užívejte adventní čas v radosti a pohodě.









3 komentáře:

  1. Klarko, v jednoduchosti je krasa tu urcite plati:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mne zaujaly hodiny a svícínky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty hodiny jsou opravdu krásné.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat