31. května 2020

Downton Abbey


Krásnou neděli, moji milí!
Před nějakým časem jsem objevila nádherný seriál jménem Downton Abbey.
Jedná se o seriál popisující období přelomu 19. a 20. století 
a životní osudy aristokratické rodiny v čase obrovských společenských změn.
Pokud stejně jako já milujete nádhernou atmoséru staré Anglie, překrásné kosýmy a ryzí charaktery postav, rozhodně se vydejte na vzrušující výpravu za všemi těmito atributy tohoto úžasného seriálu.
Mě inspiroval v mnohém.

Jednou sférou jeho vlivu je i vliv na mou tvorbu šperků.
Aaaaach, dámy té doby to ale vážně uměly.
Noblesa a elegance se snoubily s dobrým vychováním.
No....nebudu lhát, některé z těchto vlastností bych ráda v hojnější míře potkávala i dnes.

A protože šperky jsou jednou z mých vášní,
ukážu vám něco z mé tvorby, co není pro mě úplně typické, ale pod vlivem nádherné výpravy zmiňovaného seriálu nešlo jinak.















Šperky postupně přidávám na Fler i Instagram, 
ale pokud by vás něco zaujalo hned teď,
kidně mi napište.

Přeji vám krásné dny plné radosti,




7 komentářů:

  1. Klárko, kdybych střídala náušnice, tak bych si vybrala. Ale nestřídám :( (a vím, že nezačnu a šperk do šuplíku nechci). Budu uvažovat, jestli by se mi nehodil nějaký jiný kousek, protože ten styl se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko,moc krásné šperky,líbí se mi,jste šikovná.Náušnice bohužel nenosím,jinak bych si vybrala.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  3. krásné věcičky, jen škoda, že já můžu jen zlato......takové věci se mi moc líbí. Přeji krásné dny a ať se práce všeho druhu daří a jde od ruky. Z mokrých Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak to je super. Ale stejně jako paní Olina nade mnou, tak i já můžu mít buď zlato nebo mám ještě ráda dámské náramky z chirurgické oceli. :/ Tohle by bylo asi ouvej ouvej. :( Ale máte to moc pěkné. Vždycky jsem si něco podobného přála, i kdyby to mělo být jen na koukání. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné věcičky, taky bych se jimi zkrášlila. I když mi manžel teď udělal radost a dal mi náramek spojení nebo tak nějak to tam bylo u toho napsáno. Navíc to bylo v takovém pěkném dárkovém sáčku s věnováním. Tak to mě docela překvapil. Přitom jsme nic neslavili. Ale mám trochu pocit, že to bylo ke Dni matek, i když on sám mi to nepřiznal. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krása pohledět. Osobně mám tedy nejradši stříbrné šperky, ale tyhle kousky jsou fakt parádní :) Zdenka

    OdpovědětVymazat
  7. Jako co si budeme povídat. Šperky jsou to moc pěkné. Taky jich mám doma hromadu. Ale jako já bych na to potřebovala snad už nějaký regálový systém. Nedávno, byla to neděle večer, jsem se tím probírala a říkala jsem si, že to fakt musím trochu zredukovat. Něco dám asi na bazar a zbytek prostě vyhodím. Co se dá dělat. To je život.

    OdpovědětVymazat