22. června 2020

Máte rádi citáty?


Máte rádi citáty? 
Stává se vám, že na vás odněkud nějaký vykoukne a vy víte,
 že byl snad napsán právě pro vás, pro tuto chvíli. 
Aby vám připomenul něco důležitého, něco krásného
nebo i smutného, abyste věděli, že v tom nejste sami.
Nebo něco povzbudivého, co jste moc potřebovali?
Pokud ano, snad vám přinese něco pěkného i tento, 
který na mě vykoukl na Instagramu.

Mějte krásné pondělí,





5 komentářů:

  1. Mám citáty ráda a s některým se doslova ztotožním.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. mám pocit,že všechny jsou pro mě,Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Klári, život je složený z malých znamení...
    Citaty jsou jedněmi z nich. Mam je ráda a moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda citáty a tento je krásný a pravdivý.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Sem tam si něco zapíšu, ale ne nějak pravidelně. Moje nejčtenější knihy jich bohužel moc neobsahují. :) Ale tak ono nejlepší citáty jsou stejně od těch, co vás znají a tu myšlenku vám řeknou tak říkajíc na míru. :) Prostě třeba si vzpomínám na to, co mi kdysi řekl táta, než jsem odešla postavit se na vlastní nohy. Ale to si nechám pro sebe. :)

    OdpovědětVymazat