28. dubna 2019

Nemůžu...

...najít slova,
slova, která by dokázala vystihnout co cítím, 
když se na tohle koukám...














Přeji vám radost a štěstí,

Klárka.

16 komentářů:

  1. Tohle je sen, zázrak pár sekund...
    Obraz, co nikdy neomrzí, ani mě.
    Klárko, krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani, je to opravdu zázrak! Pokaždé žasnu nanovo.
      I tobě krásné jarní dny....Klárka.

      Vymazat
  2. Klárko, nádhera. U nás se červánky tento víkend nekonaly, tak jsem kvetoucí višeň fotila bez nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, višeň je nádherná i bez sluníčka!
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  3. Prekrásne ...
    Klárka, pozdravujem ... L.

    OdpovědětVymazat
  4. Mne vždycky u všech dechberoucích momentů napadá "pokora a vděčnost".
    Za to, že je mi umožněno to vidět. To cítit. Tu být...
    Posílám pozdravení!
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jsem to chtěla popsat. Vděčnost, pokora.
      Děkuji a ze srdce zdravím, Klárka.

      Vymazat
  5. Nebe se nám umí předvést. Zvláště když se zabarví do červánkova. Fotka i štětec to svým způsobem zachytí, ale přeci jenom vidět to v reálu, člověka vždycky znovu a znovu ohromí.
    Hezký den,Klárko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně..... úžas a ohromení. Zázrak.
      Děkuji a přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  6. To jsou ty pocity štěstí, okamžiky, které nikdy neomrzí a vnáší klid do našich niter. Také vždy podlehnu.
    Měj stále krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Klárko, jak já Ti rozumím ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Na tohle snad ani slova neexistují, Klárko...
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  9. Taky miluju oblohu, ve vsech podobach, ve vsech casech. M.

    OdpovědětVymazat