11. dubna 2019

Růžová, růžová, růžová..


Moji milí, jestli existuje reinkarnace, 
tak já byla v jednom z minulých životů rozhodně, 
ale rozhodně "sakurová víla".
Nesmějte se, nejsem blázen....
Já totiž tak neskonale miluji všechny růžově kvetoucí stomy, ať už se jim správně botanicky říká jakkoli.
Každým rokem to se mnou cvičí víc a víc 
a moje posedlost 
se vyznačuje i tím,
 že mám v nemalém okruhu mého bydliště vytipované lokality, kde se tyto krátkodobé růžové zázraky dějí.
Tu neskonalou nádheru považuji opravdu za zázrak a vůbec se nedivím Japoncům, kteří mají na obdiv této kráse vyhrazen dokonce státní svátek.
Proto každý rok tak nadšeně objíždíme města
 i zapadlé kouty kraje, abychom mohli společně s rodinou oslavovat tu záplavu něžnosti a kouzla. 
Nemusím snad vůbec zdůrazňovat, že bych si v životě nedovolila utrhnout byť jen malinkou větvičku
 a sobecky si ji donést domů.
To by mi fakt nešlo. A když jsem vloni zjistila, že v Litoyšli vykáceli celou ulici těchto krasavic, polykala jsem slzy a dýchala hodně zhluboka.
A tak jsem včera na poslední chvíli ulovila pár paprsků sluníčka a honem si udělala růžovou chvilku s mojí vlastní krasavicí. Má se ochladit a jak jistě víte, tyhle kvítky kvetou opravdu jen chviličku.










Tou výše zmiňovanou krasavicí (snad se neurazí), jsem neměla na mysli moji věrnou kávovou společnici Amy, 
ale růžovou právě kvetoucí třešeň v květináči :-)





A takhle krásně nám to kvete uprostřed města!
Radost pohledět...
A co vy? Je mezi vámi taky někdo takový uctívač 
a milovník růžových krásek?

A nebojte, ještě toho v okolí pokvete dost, 
určitě vás budu informovat.

Tak pa, a mějte se růžově!

Klárka



22 komentářů:

  1. Klárko,
    tak to si určitě udělej výlet a to v nejbližších dnech do Pardubic!
    Protože každým dnem rozkvete ul. Kosmonautů a je to nádhera, dech beroucí :-)
    Kochám se , kochám i já a pokud sakury vydrží kvést i do prvního máje, tak se tady s mužem i líbáme ;-)
    Jinak dvě sakury máme i my na zahradě :-)
    Krásné růžové dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeee, tak to rozhodně jedu.....
      Díky za ainspiraci a měj se krásně růžově, Klárka.

      Vymazat
    2. Hlásím, že ul. Kosmonautů je těsně před rozkvětem :-)
      Pokud budou teď teplé dny , tak do konce týdne to dá ;-)

      Vymazat
    3. Jeeee, ty jsi zlatá, moc děkuju! A určitě se zajedu podívat.
      Přeji ti krásně rozkvetlé dny, pa!

      Vymazat
  2. Klárka no aj ja som taký blázon do ružovej. A v kombinácii so zelenou ani nehovorím.
    Krásne posedenie si pripravila.
    Pekný deň Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké,jak jsi to napsala. já jsem totiž blázen do všeho možného...
      Měj krásné růžové dny, Klárka.

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, jsi úžasná. Moc se mi líbí tvůj blog. Máme stejný vkus a já od tebe čerpám inspiraci. Líbí se mi i tvoje myšlenky a růžovou taky zbožňuji(čím dál víc). Přeji ti všechno nejlepší a děkuji. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, moc, opravdu moc děkuji za tak milá slova. Jsi na mě hodná a já si toho převelice vážím.
      Přeji kouzelné dny plné růžové, Klárka.

      Vymazat
  4. Sakuru měli na zahrádce naši bývalí sousedé, ti noví ji porazili. Nu byla to jejich volba. Já jsem vždycky z balkónu obdivovala tu růžovou krásu. V nejbližším okolí se tento strom nevyskytuje, ale určitě kdybych městem prošla, tak bych na něj narazila. Ovšem spíš jako solitér, růžovou alej tady nemáme. Těším se až na zahradě rozkvetou jabloně, to je také o růžové barvě.
    Díky za Tvoje dnešní fotky i písmenka.
    Měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, když se člověk dívá srdcem, může vidět tolik krásy, že?
      Děkuji a měj se růžově....
      Klárka

      Vymazat
  5. Klárko, krásné fotky. Růžovou třešeň ani růžovou broskvoň jsem ještě nefotila, ale moc se mi líbí. Zato růžové sakury u kostela na Hosíně už jsem si párkrát zvěčnila a moc se mi to místo líbí. Snad je letos neprošvihnu, mám pocit, že vše kvete o něco dříve. .o)
    Přeji hezký čtvrtek. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když nějaký rok tu krásu prošvihnu, moc mě to mrzí.
      Tak snad nám bude počasí a čas přát.
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  6. Klárka, tak to je ružová nádhera u vás!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc ráda tě tu vidím, jak se máš?
      Doufám. že růžově, Klárka.

      Vymazat
  7. Klárko, my v Brně pár krasavic na víc místech máme. I ta Tvoje je hezká. Mám ráda sakury, ale v této době kvetou i mé milované magnolie a těším se na tulipány, a hlavně růže, pač ty jsou moje No.1 :-). hezký i když studený víkend. dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No....magnólie, tulipány....je tolik krásy. Miluju je taky.
      Měj se květinkově, Klárka.

      Vymazat
  8. Já je mám taky vytipovaný, protože u nich každej rok fotím.Je to nádhera! Miluju jaro. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasná věc, jaro je boží...
      Měj se růžově, Klárka.

      Vymazat
  9. My máme docela dost sakur u nás na sídlišti, taky na ně ráda koukám, když jdu kolem. A ve Valdštejnské zahradě rozkvetly magnólie, tak ty obdivuji cestou do/z práce (pokud se mi podaří odejít dřív než zahradu zavřou).
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magnólie jsou vznešené, u nich mám pocit až jekési majestátnosti, zvlášť u těch, co rostou v zahradách u krásných starých vil, to je obr síla....
      Měj se, Klárka.

      Vymazat
  10. Nádherné fotky,nádherný pejsek:)Miluju magnolie,v Boskovicích před zámkem bývaly obrovské keře,snad tam ještě rostou,dlouho jsem tam nebyla.Sakury jsou úžasné. Můžu se zeptat,odkud máte tu šedou sedačku v obýváku?Koukala jsem na starší příspěvky:)
    Krásné dny.
    Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, magnóloie taky miluju.
      Sedačka byla z Ikea. Byla naprosto úžasná a sloužila nám opravdu dlouho, ale už ji bohužel nemají v nabídce.
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat