16. dubna 2019

Tapiokový dezert

Dnes mám pro vás recept na dobrůtku
lahodnou, elegantní a mírně exotickou.
Spousta z vás už jistě tapiokové perly zná, 
ale spousta taky ne.
Tapioka je škrob z rostliny maniok,
který se lisuje do tvaru kuliček.
Má poměrně široké využití
a informace si lze snadno dohledat na internetu.
Takže...






Kokosové mléko používám nejraději toto z DM.
Vyzkoušela jsem jich už spoustu a tohle se mi zdá nejlepší.
Navíc BIO má smysl i když si to spousta lidí nemyslí.
A tapioku koupíte dnes již běžně ve zdravých výživách.


Dobrou chuť!
Klárka

Ještě na vás mám prosbu. V poslední době se mi hrozně lámou nehty, tak pokud byste někdo měl radu, co s tím dělat, budu moc ráda za tipy.
Děkuju






3 komentáře:

  1. Chýba vitamín C a kalcium...
    A receptík výborný, môj je trošku odlišný, ale veľmi nám tapioky chutia a sú aj dosť sýte.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem z tapioky ještě nic nezkoušela, tak mám inspiraci...

    OdpovědětVymazat
  3. Máte ještě stále zájem o radu co s lámavými nehty? Pokud ano, poslala bych Vám odkaz přes e-mail.
    S pozdravem Eva
    Píšu jako anonymní, ale nemám s tím to zkušenost...

    OdpovědětVymazat