1. dubna 2015

Zoufalé ženy dělají zoufalé věci

     Myslím, že je to název knihy, ale zcela aplikovatelný na můj včerejší počin. 19:09 návrat domů z práce. Lednička vymetená, hladové pohledy zbytku rodiny, poznámka, že už dlouho nebyla teplá večeře a moje snaha zavděčit se a kouzelný pokrm byl na světě.
    Zbytek tvrdého sýra, zbylé žloutky z dortu Pavlova, paprikáš koupený v akci, co nakonec nikomu nechutnal, zbytek listového baby špenátu, trocha mléka, ovesných vloček a koření a šup s tím do trouby. Na 200 stupňů na chvilku a voněl celý dům. S čerstvým chlebem prostě bašta. Stav nouze mě vybičoval ke spokojenosti všech.
        Hezký den, Klárka. 






Dobrou chuť! :-)




15 komentářů:

  1. Kláry,
    vypadá to moc dobře, díky za recept, někdy zkusím :)
    Hezký den, Klariss :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přesně tohle miluju, otevřít lednici a z toho co tam najdu zhotovit něco teplého :o)), jen už to nikdy nezopakuji ač mi říkají doma, že jsem si měla napsat co jsem tam všechno dala, ale na to v tu chvíli nikdy nemám čas ani náladu.... super nápad. Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní ... i mě občas situace donutí k takovým kulinářským pokusům :)) Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. opravdu super nápad, někdy vyzkouším, protože inspirace není nikdy dost :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to úžasně!!
    Výborný nápad, určitě to chutnalo stejně úžasně jako to vypadalo :)
    Krásný den, R.

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeeeeéé... a na světě je hned taková dobrota.:-) lahodící i oku.
    Hezký apríl.

    OdpovědětVymazat
  7. Není nad spokojenou rodinku :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám že je to ve všech rodinách stejné :-) :-) . Pěkné dni, Pavel

    OdpovědětVymazat
  9. Klárko, tak jak se u nás říká: "Z prdu kuličky :-) " vypadá to úžasně! Krásné Velikonoce! Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Klári, tyhle recepty "co dům dal" miluju !!!!! Vypadá to úžasně !!!! Přeji ti krásné a veselé Velikonoce !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  11. KLÁRI, SUPER RECEPTÍK.
    POHODIČKOVÉ JARNÍ SVÁTKY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. KLÁRI, SUPER RECEPTÍK.
    POHODIČKOVÉ JARNÍ SVÁTKY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Kláry vypadá to úžasně a určitě to bylo vybikající.Takovéhle rychlovky jsou stejně nejlepší :o)
    Měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych se neupejpala, vypadá to výborně.
    To mi připomíná, že mám hlad :)

    OdpovědětVymazat