17. prosince 2019

Světla Adventu

Krásný den, moji milí.

Ten čas tak letí. Asi to teď vnímáme všichni. Mě osobně to dost vadí, protože mám pocit, že mi cenné chvilky utíkají mezi prsty.
I tak se snažím ze všech sil zastavit se kdykoli to jde a nasát tu nádhernou atmosféru, co je tak jedinečná, tak kouzelná.
Snažím se v rámci možností navštívit různá místa, města a městečka a kochám se výzdobou.
Užívám si, že stánky dnes povětšinou nabízejí buď dobré občerstvení nebo vesměs vkusné dárečky a drobné roztomilosti.
Tady je malá ukázka, co jsem zatím stihla.
Ještě plánuji Brno, Vysoké Mýto, Ústí nad Orlicí, Choceň, Poličku, Pardubice. 




Vánoční Olomouc.


Tradičně krásný strom v Litomyšli.


I jejich další výzdoba je nádherná.


Tohle je strom v Lanškrouně.


Tady Praha...




I měsíc svítil ostošest...


A tohle kouzlo Vánoc kdesi v zapadlé vesničce, jejíž jméno ani neznám.
Pro někoho kýč, pro jiné krása, ale jsem si jistá, 
že každý kdo by tam v tom tichu a tmě stál, musel by uznat, že na tom něco je.




A nemyslete si, může to vypadat idylicky, ale na druhou stranu stále nemám téměř žádné dárky, nějaký velký úklid se nekonal, cukroví jedu jen tak zlehka a mé seznamy toho, 
co chci stihnout jsou povážlivě dlouhé.
Ale chci si zaznamenat to hezké, ne stres a povinnosti. 
I když se obojímu vyhýbám, co to jde.
Mějte se krásně a užívejte si to kouzlo 
a nenechte si ho ničím zkazit.
Protože....

„Vánoce jsou láska v akci. Pokaždé, když milujeme, pokaždé když dáváme, tak jsou Vánoce.“

Dale Evans
Zdroj: https://citaty.net/citaty/308265-dale-evans-vanoce-jsou-laska-v-akci-pokazde-kdyz-milujeme/







8 komentářů:

  1. Klárko, ty tedy máš rozježděno :). A přivezla sis hezké fotky.
    Pohodové dny

    OdpovědětVymazat
  2. KLárko, zavítáš-li k nám, tedy do Brna, máme tři trhy na Zelňáku (Zelný trh), tam je hodně stánků s vykrajovátky, čaji, baňkami,... prostě na dárky, na Moravském náměstí je obří kolo, ze kterého uvidíš z výšky Brno jako na dlani. U něho jsou stánky spíše kulinářské na ochutnání a Svoboďák je kombinací, a je tam obří stromeček, ten nemůžeš minout. Ať se Ti u nás líbí, já trhy miluji a nikdy neodejdu bez nové formičky nebo vykrajovátka a baňky na stromeček. Měj se Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Na Vánoce není nic kýč :-) Já ty světýlka taky miluji.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásnou poslední adventní neděli Vám přeji 🔔 Díky za Vaše exkurze, jsou to skvělé tipy na výlet třeba mezi svátky. P. Holečková

    OdpovědětVymazat
  5. To mi na mojich fotkách chybí - ty světýlka !! Vyjížděli jsme dopoledne a to nebylo to pravé ořechové :-((( tvoje fotky se stromečky jsou úžasné ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Kláro, klidné a požehnané Vánoce, hodně radosti. Pavel

    OdpovědětVymazat
  7. Letošní vánoce (ted už vlastně loňské) jsem vůbec nestihla strom v Pardubicích. Ale tradicně jsme si zajeli mezi svátky do Prahy a s dcerou jsme si udělaly na první advent výlet na trhy do Wroclawi.

    OdpovědětVymazat