30. dubna 2020

O RADOSTI

Nemohla jsem svůj dnešní příspěvek nazvat jinak. 
Potřebuji se totiž svěřit, podělit se, sdílet...
Podělit se o radost, kterou prožívám. 
Věřím, že mnohým z vás, kteří to právě potřebují, 
mohu dodat tochu víry a naděje.
Ti z vás, kteří mě znáte a ti , kteří čtete mezi řádky asi tušíte, že mě už dlouho trápí něco, s čím prozatím nedokážu nic dělat ani nemohu říct, o co se jedná, 
abych někomu neublížila.
Bohužel se často trápím a vymýšlím všemožná řešení, 
abych v zápětí zjistila, že prozatím má situace řešení nemá. 
Nebo ho jen nevidím.
Nevím.

Ale o to větší význam pro mě má každičký okamžik radosti 
a štěstí. Někdy z věcí malých, někdy dokonce malicherných 
a někdy naštěstí i z těch velkých.
Z těch velkých okamžiků, kdy cítíte, že se nic neděje náhodou.

Když jsem se rozhodla, že se pustím do podnikání a oficiálně se začnu věnovt své celoživotní vášni, navrhování 
a vylepšování domovů, dala jsem si závazek, že do toho půjdu se srdcem na dlani, protože určitě nejsem rozený podnikatel 
a není mým cílem vydělat miliony hlava nehlava, ale o to víc potřebuji dělat něco s láskou 
a maximálním nasazením 
a s pocitem, že moje práce má jakýsi přesah a vyšší smysl,
se snahou udělat někomu radost a pomoci mu.
Řekla jsem si, že buď to půjde dělat naplno nebo to vzdám 
a zkusím si najít přijatelné zaměstnání.

Občas se do nějakého projektu pustím s láskou a vášní sobě vlastní a stane se něco nepředvídatelného, co všechno zkazí 
a já mám chuť všechno vzdát a zapomenout na své sny.

Ale pak se stane něco jako zázrak!
Zázrak, ketrý mi vlije krev do žil a dá mi možnost věřit, 
že jdu po správné cestě.
Právě pracuji na několika projektech, za nimiž stojí skvělí lidé, úžasné rodiny, s nimiž jsme na stejné vlně a rozumíme
 si přímo neuvěřitelně. 
Mohu pak vidět, jak nám pod rukami vzniká něco úžasného.

DOMOV s velkým "D" plný lásky a sounáležitosti.
Je neskutečná radost vidět, jak se v očích někoho, 
kdo se pustí do předělávky svého bydlení, 
objeví jiskra radosti, nadšení a vize
a já tak mohu přímo vidět naplňování významu mého

TVOŘÍME DOMOVY... SPOLU U STOLU

Navrhuji potom každičký detail jako by to bylo pro mě 
nebo mé nejbližší. Cítím, co daný prostor potřebuje 
a vše jde najednou hladce a samozřejmě.
A hlavně....ta radost ze setkávání a poznávání se.
Potkat se s někým cizím, novým a cítit blízkost a souznění. 
To je to, co jsem si tak přála, v co jsem věřila 
a za to vám všem nesmírně děkuji.

Jste prostě úžasní a skvělí a já si neskonale vážím těch rodících se přátelství a je mi nesmírnou ctí stát se nepatrnou součástí vašich šťastných domovů plných lásky.

Děkuji, že mi důvěřujete a že vám na vašich domovech záleží.
Domov je prostě úžasné místo.

Pořád věřím, že sdílená radost se násobí a tak vám kousek
 té své posílám a přeji vám jako vždy kouzelné dny plné
štěstí a spokojenosti.

A až vám bude fajn, pošlete to dál...

Děkuji


 










6 komentářů:

  1. Milá Klárko, ať se děje co se děje, vždy se rozhodujte srdce, to totiž nejlíp poradí. A první nápad bývá ten nejlepší. Posílám na dálku hodně síly, energie a pohody. A ať je na dušičce trochu líp...Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  2. Sdílím Tvou radost s Tebou, Klárko. Je to neskutečně krásné, když se plní sny a mají navíc tu přidanou hodnotu radosti z toho, co děláme. Moc Ti fandím, a do budoucna přeji hodně spokojených zákazníků.
    Pohodové dny, Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji, je to od tebe moc milé a mě moc těší znát lidi, co druhým uřímně přejí radost a štěstí.
      Měj se nádherně!

      Vymazat
  3. Držím Vám palce ve Vašem snažení.Pisete to moc krásně...jako vždy ♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, moc vám děkuji. Moc si toho vážím.
      Krásné dny, Klárka.

      Vymazat