6. května 2021

Jak vám jen poděkovat...


 Vy jste tak úžasní! 
Říkám to pořád. 
Tolik krásných, srdečných a milých reakcí....

Moc vám všem za ně děkuji. Nesmírně si toho vážím a moc to pro mě znamená. Nezvládnu vám odepsat jednotlivě, 

ale vězte, že jste mi udělali dny hezčími a radostnějšími 

a já se budu snažit vracet vám vaši laskavost zpět. 

Mám toho tolik na srdci.


Pro dnešek ale začnu mou starou dobrou klasikou.

Proměnou barev u nás doma. Budu se opakovat, ale změny barev na doplňcích do domu vždycky vnesou zcela novou náladu 

a takový čerstvý nádech. Barvy vždy používám podle mé vlastní nálady 

a taky podle počasí  nebo když se mi zasteskne po nějaké konkrétní dekoraci, přizpůsobím jí celek.

Takže.... vítejte v mé náladě "MINT"...









Tak a teď už jdu zase pracovat. 
Navrhuji právě kuchyň a obývák jedné moc milé paní 
a už se moc těším, jak to dopadne.
Hlavou mi sviští milion nápadů a já jen doufám, že se budou líbit a fajn rodinka bude mít svoje obnovené "doma" moc ráda a bude jim tam skvěle.

Mějte se fajn a opatrujte se,
Klárka.



19 komentářů:

  1. Krásné, a mint s tulipány to sluší. Přeji krásné dny a plno svěžích a dobrých nápadů.....z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, vy jste takové sluníčko, vaše řádky čtu vždycky moc ráda. Mějte krásné dny plné radosti, Klárka.

      Vymazat
  2. Klárko, zrovna dnes jsem uvažovala o změně barev v obýváku, v poslední době se mi barva mint moc líbí, upletla jsem z takové barvy bavlněný pléd a je nádherný. Jen se potřebuji už konečně dostat do obchůdků!!! :-)
    Ať se ti dobře vede a daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to zní skvěle. I naše domovy potřebují změny, je to obrovská pravda. Ať se ta tvoje vydaří. Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat
  3. Kouzelná a útulná atmosféra frech-mint...miluji ❣️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já ty změny prostě pro klid na duši potřebuju, pa pa!

      Vymazat
  4. Klárko, ty to umíš vždycky tak hezky sladit. Tvoje články se změnami dekorací mi chyběly :). Měla bych si z tebe vzít příklad. Já už mám od Velikonoc na skříňce stejný tác se svíčkami a porcelánovým ptáčkem. Jen kytku/větvičky ve váze jsem vyměnila už několikrát :). Teď tam truní tulipány od manžela.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno má svůj čas i místo, hlavní je, aby byl člověk v klidu a spokojený.
      Měj se moc fajn, Klárka.

      Vymazat
  5. Je mi z těch obrázků hezky na duši ....
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OOOOO, to mě moc těší, moc si toho vážím. Klárka.

      Vymazat
  6. To je to, co mi chybělo, vaše fotky, nápady, slova. Pohlazení na duši. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renato, moc děkuji, mám velkou radost. Přeji krásné dny plné jarní krásy, Klárka.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jeee, to já moc děkuji za tvoje slůvka. Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  8. Jedním slovem -nádhera.Krásné dny Alena z Jablonce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát. Jsem moc ráda, že mohu někoho potěšit. Mějte se nádherně, Klárka.

      Vymazat
  9. Klárko,překrásné fotky,jsem ráda,že jste se vrátila.Instagram nemám,hrozně mi chybělo pokoukáníčko do vašeho nádherného domova.Máte vždy vše tak krásně sladěné,barvy,dekorace,jen se kochám a kochám.Přeju krásné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotografie, s tak úžasnými dekoracemi květin. Já jsem si nedávno pořídila stůl plastový, který je ideální pro naše časté posezení s rodinou a přáteli. Na něj jsem si dala vázu s květinami a měním je každý týden. Stůl je odolný a snadno se udržuje, což je pro mě velkým plusem.

    OdpovědětVymazat