28. března 2019

Novinky


Moji milí, 
opět pár kousků pro radost.
Pro radost z přicházejícího jara
nebo jen tak pro potěšení bez zvláštního důvodu.






















V této várce je opět všechno s láskou umotané
 z chirurgické oceli a minerálů.
Mezi šperky jsou i dva určené maminkám.
Ne, že by jiné maminky mít nemohly, 
ale na těchto je slovo maminka vysloveně zmíněno 
a tak si myslím, že budou pěkným dárečkem pro milující maminky ke Dni matek.
Zase jeden hezký způsob, jak jim říct, 
že je máme rádi a jsou pro nás důležité.
Tak v klidu vybírejte a ptejte se na cokoli, co by vás zajímalo.
Rozměry, názvy minerálů apod.
Ohledně rozměrů mohou fotky dost klamat a tak vám klidně individuálně pošlu fotek víc, kdybyste měli zájem.
Ráda vám cokoli upravím, či pozměním tak,
aby šperk dokonale ladil s vámi a dělal vám tak radost.

Mějte se úžasně, zasloužíte si to.

Klárka


8 komentářů:

  1. krása, ta 35 se mi moooooc líbí...… z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, děkuji, myslela jsem na milovnice našich čtyřnohých společníků....
      A že jich mezi námi je, že? :-)
      Hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  2. Máš to pěkné, je opravdu vidět, že tě baví a že je dělané s láskou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáńo, moc ti děkuji. Pokud lze vycítit, s jakou láskou tyhle věci dělám, jsem nesmírně ráda. Udělals mi velkou radost, děkuji.
      Měj nádherné dny, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko!!!!
    Tak jistě, že bych si zase vybrala...ať uděláte cokoliv, vždycky mne něco cinkne :-)
    Máte prostě dar.
    Dělat druhé šťastnější.
    A to je vskutku dar DAR.
    Tak si ho užívejte! :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
  4. Klárko, šperky jsou nádherné, je vidět, že jsou tvořené s láskou.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, to mě tak těší, moc ti děkuju.
      Měj se nádherně, Klárka.

      Vymazat