18. března 2019

Pondělní dávka ženskosti


Je krásné být ženou. 
Na tom se shodne spousta lidí, často i ti, kteří ženou nejsou.
Ovšem jen my víme, že je to někdy sakra těžké.
Tolik práce, zodpovědnosti, povinností 
a následné nekončící únavy. 
Tolik starostí a tolik snahy být všem kolem oporou 
a majákem v rozbouřeném moři.
Ale k našim malým výsadám náleží možnost zkrášlovat se 
a zdobit a dělat si radost všemi možnými způsoby, 
jak to právě my ženy tak umíme, že?

Jen za minulý týden jsem si radostí v podobě hmotné udělala hned několik.
:-)

A abych v tom nebyla sama, mrkněte, co tu pro vás zase mám...

Náušničky na první fotce jsou z bižuterního kovu se skleněnými korálky.
Průměr věnečku je 15 mm a jejich délka bez háčku je 30 mm.


Tento náramek je navlečený na pevné pružence ze stejných skleněných korálků jako jsou použité na náušnicích.
Je 18 cm dlouhý.
Přívěsek andílka je z běžného bižuterního kovu
 a v nejširším místě má 20 mm.



Tento náramek je z minerálu jménem jadeit.
Doplněný přívěškem a korálkem z chirurgické oceli.
Dlouhý je 17 cm a přívěsek má průměr 13 mm.



No, a tenhle náramek i několik následujících šperků je ze skleněných korálků připomínající tyrkys.
Na fotkách vypadá docela zeleně, ale ve skutečnosti je o trochu modřejší.
Přívěšek je z bižuterního kovu a má průměr 15 mm.



Náhrdelník mi dal zabrat, to vám tedy řeknu.
Je kombinací korálků a řetízkoviny.
Kovové prvky jsou z bižuterního kovu.
Hlavním motivem je dnes tolik oblíbený Buddha.
Na krku vypadá velmi originálně.
Celková délka je 79 cm.
Přívěšek i se střapcem je 5 cm dlouhý.


Další náramek je ze skleněných korálků, měří 17 cm 
a andílek je 13 mm dlouhý.



Jak vidíte, korálky tyrkysové barvy spojují všechny 4 výše vyfocené šperky. 
Lze tedy snadno vytvořit vkusnou sadu.
Náušničky jsou z bižuterního kovu a bez háčku měří 32 mm.




Tento náramek je chirurgické oceli.
Vydrží a snese téměř vše.
Dlouhý je 18 cm.
Jeho délku vám samozřejmě případně 
ráda upravím podle vašeho přání.
Nevěřila bych, jaký efekt způsobí ta malinká 4 mm kulička.
Dodala tomu šmrnc a hravost.



A poslední kousek dne je náramek z tyrkenitu doplněný korálky a přívěškem z chirurgické oceli.
Korálky jsou o průměru 5 mm a přívěšek 12 mm.
V něm je vyříznutý symbol posvátné slabiky "óm".


Tak a už mi zase vychladl čaj, dnes už potřetí :-)

Pa pa, moji milí,
Klárka

Jinak....všechny šperky vám ráda na požádání,
 bude-li to echnicky možné, upravím.


4 komentáře:

  1. Děláš moc hezké věci. Nejvíc se mi líbí ten poslední náramek. Škoda, že náramky nenosím, vždycky mi na rruce vadily a nikdy jsem je nosit nenaučila.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera.Hezký den Marťa.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za velice hezké přívěšky a za všechno tohle povídání:) Pokaždé se velice užiji čtení na vašem blogu a to se mi moc líbí :) Ráda si to tady všechno čtu třeba s kávou... Možná bych si také nechala u vás udělat nějaký přívěšek, protože jsem si nedávno nechala dělat nové autoklíče a moc by se mi nějaký nový přívěšek hodil.

    OdpovědětVymazat