7. listopadu 2019

Čtvrteční kavárna


Krásný čtvrtek! Včera jsem byla v Brně a chvíli se zdálo, že jedinou kavárnou, 
kterou navštívím, bude ta v Ikea.
Od té doby, co ji přesunuli dolů, jsem hodně zklamaná. Prostředí nic moc, chodí kolem vás
 davy s nákupními vozíky a káva už taky není, co bývala.

Naštěstí jsem se navečer dostala 
do mé oblíbené kavárny Skog.


"Tady je svět ještě v pořádku"
Výborná káva a dokonalá obsluha vám dovolí zapomenout, že je tam téměř vždy plno a hluk je tak velký, že mnohdy neslyšíte vlastní slova, ale "něco" tam prostě je, proč se tam tak ráda vracím.






Všimli jste si té krásné květiny na stole?
 A ladila nám s dortem!  :-)

Ale kromě kavárenského povalování jsem ještě stihla 
udělat radost mé Vánocemi posedlé duši 
a navštívila pár obchodů, kde jsem nevěděla, 
kam se dívat dřív...

Nejdřív to bylo moje oblíbené Nanu - Nana:





Hned potom Butlers (škoda, že mají tak málo prodejen).




A ještě Kika:





Tady jsem dokonce zahlídla ten strom,
 co mám já (odjinud).
Spoustě z vás se líbil u mě na Instagramu,
 tak ho teď můžete sehnat třeba tady :-)



Něco "malinko" jsem i pokoupila, ale to vám ukážu zase někdy příště.
Mějte se krásně a schválně, kdo se těší na Vánoce?

Tak, pa, Klárka.






12 komentářů:

  1. Klárko, to srdíčko je úúúúúžasný, úplně ho vidím viset na vchodových dveřích... Taky jsem dneska byla pokoukat, mám ráda tu atmosféru, než to všechno vypukne a dostane vysloveně komerční ráz. My máme vánoce kombinované s narozeninami vnučky Emičky - letos jí budou 19.12. tři roky, je to taková rozumbrada, která ale děsně ráda maluje a něco tvoří...takže dárky jsou jasné - modelíny, pastelky, barvičky, křídy..ale i vystřihovánky. Koupila jsem jí kreativní nůžky, no to jsem byla ta nej..babička-do té doby, než si kreativně ustříhla i kus vlasů. "Babi, maminku taky paní stříhala...." tak šly nůžky do úschovy a sama nesmí. Mám v plánu i nějaké kreat.děrovačky, prostě-tvořící vánoce. Aninka je mimčo a klucí jsou už sportovní chlapáci. No, bude prostě veselo. Přeji co nejkrásnější dny plné pohody a hlavně zdraví. pa z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko já tak miluju tvoje komentáře! A tenhle mi úplně vehnal slzy do očí. Tolik lásky....
      Děkuji moc a přeji ti tolik radosti s vnoučaty. Musíš být úžasná babička!
      Pa, Klárka.

      Vymazat
    2. od doby, kdy jsem šla do nemocnice 8.prosince jen na vyšetření a vrátila se domů až 13.ledna - tedy vánoce v nemocnici a nejlepší dárek byly šrouby v páteři, si užívám všechny vánoce naplno. pa.

      Vymazat
    3. Sakryš, tak to muselo být strašně náročné. Doufám, že jsi v pořádku a už tě nic nebolí.
      Měj se hlavně zdravě, Klárka.

      Vymazat
  2. Klárko, Butlers neznám, ale díky za tip. Ta kavárna vypadala moc dobře :-) Krásné dny nejen s kávou ti přeji, Ivana :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko, kavárenské články mám ráda, i když kafe nepiju (vůbec). A tentokrát byl i s přídavkem ;-)... Já na dekorování moc nejsem, ale zrovna v Nanu-naka jsem přeloni zahlédla moc pěknou aroma lampu. Nakonec si přinesl Ježíšek :-) a už mi druhý rok dělá parádu v práci (doma pálím spíš svíčky).
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak to mám obrovskou radost, že články o kavárnách baví někoho, kdo kávu nepije :-)
      Já si pak dala i čerstvý zázvorový čaj, takže kavárny jsou i pro “čajomilce”.. :-)
      Měj se fajn s dobrým šálkem čaje, Klárka.

      Vymazat
  4. Dobrý večer Klárko, opět krásná inspirace. Hned bych šla nakupovat s Vámi :-) Na Vánoce se moc těším a letos se snažím dodržet loňské předsevzetí, že všechny dárky budu mít doma do konce listopadu. Snad to vyjde a pak si budu užívat jen vánoční romantiku, pečené kaštany, svařené víno a medovinu, péct cukroví a prostě jen relaxovat bez shonu.Krásný pozdrav z Prahy přeje Klára H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, to je fajn, číst takové řádky. Vánoce, jejich atmosféra, klid a neopakovatelné kouzlo. Sen!
      Krásný večer! Klárka.

      Vymazat
  5. Klárko,já jsem taky ta,co nepije kávu,ale mám ráda čaj,čili do kavárny chodím na čaj.Výborný čajíček,zákusek,milá společnost,to má taky svoje kouzlo.Na vánoce se moc těším,do Nanu-Nana chodím moc ráda,mají tam úžasné věci.Tvoje povídání mně navnadilo ještě víc,těším se na to vánoční zdobení bytu,vůni cukroví a vše co k tomu patří.Přeju krásné,klidné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je skvělé, kavárna nutně nemusí být jen o kávě. Čaj a dobrá společnost...paráda!
      A Vánoce, to je prostě koncentrovaná láska. Miluju je neskutečně!
      Děkuji za milý komentář. Měj se moc fajn, Klárka.

      Vymazat