5. listopadu 2019

U nás


Už nějakou chvíli u nás doma vládne kombinace šedé barvy a dřevěných doplňků.
A protože už se mi hlavou honí potřeba změny a nápady se derou nezadržitelně ven, 
dlouho už tu nebude. 
Takže sem honem dám pár fotek.
Pro radost, pro inspiraci.

Kombinace vzbuzující pocit tepla a klidu.
Šedá má tolik odstínů.
Dokáže působit velmi neosobně, ale zároveň hřejivě.
Dřív jsem ji neměla ráda, ale teď je mi s ní dobře.
Anebo jí se mnou? :-)
A jak to máte s šedou barvou vy?
Baví vás, milujete ji nebo se vám nelíbí ani trochu?








                             




13 komentářů:

  1. S šedou to mám tak, že jsem právě dokončila rekonstrukci kuchyně, která je bílo šedá, chodby, která je bílo šedá, wc+ koupelny, jsou....bílo šedé :-)
    A teď přemýšlím jaký bude obývák :-), aby té šedé nebylo už moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem se šedé vyhýbala a musím říct, mám ložnici v tomto tónu a jsem za to ráda.
    Usmívám se, protože na všech těch fotografiích mne zaujala hlavně ta sedačka. Je podobná té naší, macatá, pohodlná, měkká, alespoň já bych neměnila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám teď šedou v ložnici a super! A sedačka je úžasná. Miluju ty prací potahy a to, že se hodí snad k jakémukoli stylu bydlení.
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  3. KLarko, seda je proste dokonala, neutralni pritom ne nudna. I vasemu interieru slusi:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Marcelko! Je to tak. Je krásně neutrální.
      Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat
  4. Krásné bydlení. Šedou mám ráda, u mě v kombinaci s vínovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      Tak kombinace s vínovou musí být nádherná.
      Krásné dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  5. Klárko - šedou mám ráda a mé kuchyni sluší. A kdopak mne ji poradil? Už se těším na tvoji proměnu, ačkoliv v tvém interiéru je šedá krásná.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooooj, Ivo, ty jsi zlatá!
      Já se zase moc těším, až uvidím, jak se vám to doma povedlo.
      Měj se kouzelně, Klárka.

      Vymazat
  6. Pro mne je šedá fajn. A dobře se kombinuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatá pravda, Stáňo!
      Jak pokračujete? Už se těším, jaké to budete mít.
      Pa pa, Klárka.

      Vymazat
  7. Dobrý den.Co to máte za dobrůtku na tom stole.

    OdpovědětVymazat