20. listopadu 2019

Ze života o životě


Tak, hele! Dneska má pro vás něco EXTRA!
Nebudu asi moc lhát, když tu napíšu, že asi každý z nás
 v životě občas řeší nějaké těžší téma. 
Ani já nejsem výjimkou. Mám naštěstí na takové situace osvědčené pomocníky viz. fotografie výše.
Ale, co si budeme povídat. Věci nemilé se často spolehlivě lepí na podrážky našich bot
 a dělají nám tak nechtěnou společnost.
 To jsem si takhle dnes jela hromadnou dopravou a těšila se,
 co hezkého mě dnes potká 
a přisedla si k paní romského původu.
Paní telefonovala a své hlasivky nechala pracovat řádně 
a na plné obrátky, takže hovor nešlo neslyšet.
Jadrnná slova střídala ještě peprnější a čeština plynně prolínala s romštinou, 
takže většina osazenstva autobusu byla zmatená.
Chápejte, část příběhu nám chyběla!
Není důležité, co bylo středem zájmu její rozhořčenosti, 
ale jak moudří říkají...
...učitel se dostaví, pakliže je žák připraven.
Zřejmě jsem byla ve své stávající životní situaci “PŘIPRAVENA”!
Mile vyhlížející paní rázným způsobem,
 s odpovídajícím akcentem pronesla do telefonu 
památnou větu:

“BUĎ BUDEŠ NORMÁLNĚ ŽÍT NEBO BEŽ DO PYČE”!

Aha, tak o tom to je! Já na to málem zapomněla...
Takže, moji milí, milovaní, omluvte mi peprnost
 a nadsázku dnešního příspěvku, 
ale ať se nám to líbí nebo ne, 
jisté poselství tato zpráva obsahuje a hotovo!

Jdu zkusit normálně žít.
A co vy?







5 komentářů:

  1. Otázkou je, co znamená "normálně žít" pro tyto občany - pracovat nebo být na dávkách? My "normálně" pracujeme (tedy pokud už nejsme v důchodu)a snažíme se nebýt nikomu trnem v oku..... takže - žijme normálně a mějme se rádi a mějme prima dny. Nenechme si je pokazit. Z Jizerek mává Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko,já se moc omlouvám,ale po dočtení,jsem se začala hrozně smát,když jsem si to představila.Já vůbec nevím,jak bych se tvařila,kdybych seděla,vedle dotyčné paní.No,co dodat.Přesně,jak se píše v komentáři,nade mnou,co je pro tyto občany "normálně žít".Taky chodím do práce,celý život žiju poctivě,mám ráda lidi,snažím se pomoct,kde se dá.Tak i já přeju krásné dny,vše co nás čeká,máme se na co těšit a snažme se tyto dny prožít v klidu,s úsměvem na tváři,ten nás nakonec nic nestojí a potěší.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  3. Smejeme sa aj s manželom! No vidíš Klári, aj romský spoluobčan môže kaučovať:-)
    Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Některé životní motta jsou prostě.....jednoduchá.....a v jednoduchosti je síla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé situace by si člověk nevymyslel, ani kdyby chtěl. A pak se najednou objeví v reálu :-D...

    OdpovědětVymazat