15. listopadu 2019

Čtvrteční kavárna


Tento týden jsem navštívila kavárnu s krásným jménem Pierre v centru Pardubic.


Dala jsem si malý oběd, kávu a dezert.





Tohle je přesně ten detail, co dokáže dát místu veliké plus.


Krásné prostředí, velmi milá obsluha a super poloha dělá 
z tohoto místa 
skvělé útočiště při toulkách městem zvláště teď, 
když už je venku chladněji.

Moc se mi líbila ta svítidla nad barem vyrobená z kbelíků.
Super nápad!



Kavárnám a jejich návštěvníkům zdar!
Kam asi vyrazím příště?
Mějte se fajn s kávou i čajem....






3 komentáře:

  1. hmmm, tam se to musí odpočívat....taky mám rada takové prostředí, které navíc ještě inspiruje. Přeji krásný víkend z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Moje gusto!
    A ten mandľový koláčik, super, ja som bezlepková a posledné roky z mletých orechov miesto múky pečieme aj na Vianoce:-)
    Pekný čas prajem, Klárka!
    Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Kláro, dortík vypadá fajnově, hned bych si dala...

    OdpovědětVymazat