31. října 2019

Čtvrteční kavárna

Další z, jak doufám, dlouhé řady kaváren mnou navštívených, je kavárna
 Café Max v Ústí nad Orlicí.
Kavárna je to opravdu stylová s nevšedním interiérem evokujícím atmosféru první repibliky.
















Byla jsem tam už víckrát a poslední dobou mám štěstí na velmi milou obsluhu.
I když jsem si tentokrát nedala kávu, mohu s klidným svědomím napsat, že není špatná.
Dezertů mají bohužel velmi malý výběr a tak nic nezkazíte, když si dáte osvědčené tiramisu.

Je to kavárna, co rozhodně stojí za návštěvu.
Třeba ji znáte nebo ji na svých cestách navštívíte.

Přeji vám krásné dny plné slunce a dobré kávy.








6 komentářů:

  1. Příjemná taková snídaňo svačinová - chodíme s dcerou do podobné u nás....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bezva, jen si užívejte společných chvilek co nejvíc.
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  2. Dík za tip, do Ústí to nemáme daleko :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super, ať se vám tam líbí :-)
      Měj se fajn, Klárka.

      Vymazat
  3. Já jsem v UO ještě nikdy nebyla. Tak třeba až mne tam někdy vítr zavane... (a budu doufat, že v kavárně mají i čaj ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo se někdy vypravíš za mnou a já tě tam vezmu :-)
      Měj se skvěle nad šálkem čaje, Klárka.

      Vymazat