5. října 2019

Sobotní citát




Rozhodla jsem se, že na blogu zavedu rubriky,
které budou mít svůj řád 
s pokud možno pravidelnými příspěvky.
Takže... tady je sobotní citát ↑



Děkuji své dceři, že mám tu čest být její mámou.

A zdravím všechny maminky a jejich dcery, 
co právě čtou tyhle řádky.








8 komentářů:

  1. Díky, to jsem potřebovala přečíst...…… přeji krásný, byť upršený den. Z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, krásný citát- my si s dcerou hledíme zpříma do očí a myslím, že právě to si tam čteme vzájemně .....pěkné dny přeji Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úžasné, děkuji za takový komentář.
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  3. Klárko, jsem šťastnou mámou dvou dcer.

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, já dceru nemám, ale byla jsem dcerou mé mamky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně je to o lásce, kterou dokážeme cítit. Může fungovat mezi kýmkoli. A je to tak dobře.
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat