15. října 2019

Takový podzim mě baví.



Tohle je fakt paráda. Přes den je krásně, ale žádné vedro, příroda láká k dlouhým procházkám zakončenými nádhernými západy slunce a večer se dá sedět venku pod pergolou. Hrnek teplého čaje nebo šálek horké čokolády vás pak vynese do nebeských výšin.
Občas vás něco hodně rychle stáhne dolů a možná i hluboko, ale o tom tu psát nebudu.
Vždycky si říkám, že mi ten výsledek mé práce a obětovaného času za to stojí. Udělat si krásnou chvíli a tu si zaznamenat.
Potěšit se při prohlížení fotek i zpětně.
Dáte si čajík se mnou?






Pokud máte jen trochu chuť, tak dnes večer se sejdeme alespoň virtuálně 

SPOLU U STOLU...

Mějte se fajn,

8 komentářů:

  1. Klárko, každá pozitivní chvilka se počítá 2x.....takže večer u svíčky se budu těšit....se sklenkou suchého bílého.... krásné dny přeje z Jizerek Olina
    P.S. krásná výzdoba....

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu, to je idylka, hned bych si prisedla:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Klárka, krásne zákutie pod pergolou si vytvorila:) aj ja mám rada svetielka, tak sa k tebe pripájam so šálkou mätového čaju :)Maja z Bytče

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Klárko, pěkně osvětlený to máš :-), mám taky ráda tu pohodu a klid.... což se mi zatím moc nedostává, ale to přijde... :-), hezký zbytek týdne Dana

    OdpovědětVymazat
  5. Takovou atmosféru mám moc ráda!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. To je atmoška, sakryš...Klárko, máš to ale pod pergolou krásný koutek. Deku přes nohy a jen tak být...
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  7. Já podzimní večery venku doslova miluji. Vždycky mě totiž dostane ta atmosféra, která je prostě nenahraditelná. Před rokem jsme si navíc nechali postavit fungl novou pergolu a nakoupili k ní i nový zahradní nábytek, takže máme konečně nějaké místečko, kde si můžeme na chvíli odpočinout a trochu relaxovat.

    OdpovědětVymazat