9. října 2019

Středa o bydlení



Dnes bych vám ráda ukázala trochu inspirace.
Že je Pinterest její nekonečnou studnicí, ví asi každý.
Tady je pár fotek v barevném ladění, které mě teď hrozně baví.
Ono kombinovat přírodní tóny a materiály samo o sobě přináší pocit klidu a harmonie.
A o to asi ve svých domovech usilujeme především.
ČERNÁ
DŘEVO
CIHLA
LEN
BÍLÁ
Pro mě dokonalá kombinace.
Tak jsem zvědavá, jestli někoho z vás můj výběr potěší.












Mějte krásný den a ať je váš domov vaším útočištěm.






7 komentářů:

  1. Poslední dobou, kdo se zařizuje jde do tohoto stylu-už mi to připadá trochu uniformní....je to trochu škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak to já takový pocit nemám.Ale na druhou stranu nemám takový přehled, jak se dnes lidé zařizují v nějakém širším měřítku. A je tolik skvělých stylů a možností a každý ať si vybere to, v čem se bude cítit nejlíp.
      Přeji krásný den, Klárka.

      Vymazat
  2. Je to svým způsobem hezký styl. Příjemná barevnost, jen té černé je tam pro mne dost.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je na dnešní době právě skvělé, je tolik možností. tolik stylů a variací. Každý si vybere podle svého.
      Já mám ten obrovský problém, že mě se těch stylů líbí až moc.
      Hezký den, Klárka.

      Vymazat
  3. Teraz mám počítač v oprave, Klári, tak píšem z mužovho, ale na mojom blogu koťogo to máš takto presne, čierna tabuľovka v kuchyni, spálni, v kúpelni, neomietnuté signované tehly, lebo máme také steny, drevo teraz ošetrujeme belavým voskom osmo, lebo prišiel čas a autistický syn je vo svojom, a všade len, dokonca aj pohovka industrial z Ikea je so snímateľným lenovým poťahom, všetko béžové, pretože u nás prevažujú biele psie chlpy, len kocúr je čierny.
    Pozdravuje Alena, predtým blogu otcovdom, pa!
    PS: Posledná ukážka je pre mňa naj, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...predposledná, black and wood...

      Vymazat
    2. Ahoj, Alenko! Moc tě zdravím a děkuji za komentář. Jdu k tobě juknout....
      Pa, Klárka.

      Vymazat