21. října 2019

Rodinné oslavy


Myslím, že můžu směle mluvit za všechny členy naší rodiny, když řeknu, že rodinné oslavy máme moc rádi.
Někdy se nás sejde hodně, někdy málo, ale nejdůležitější je být spolu a udělat si společné chvilky něčím vyjímečné a krásné a něčí narozeniny nebo svátek jsou bezva příležitostí.
Občas (skoro vždycky) přípravy probíhají ve spěchu a skoro vždycky zjistím, že jsem na něco zapomněla nebo mohla něco udělat lépe, ale i to k tomu všemu prostě patří.

Nedávno jsem na Pinterestu narazila na neskutečně krásnou inspiraci ohledně zdobení dortů.
Okamžitě jsem vše potřebovala vyzkoušet, ale co vám budu povídat. Chybělo mi dobré náčiní 
a krém měl taky jinou konzistenci než by bylo vhodné, ale...
...kdo se bojí nesmí do lesa a tak jsem to zkusila.
Určitě se chci zdokonalovat a o případných úspěších či prohrách vás rozhodně budu informovat :-)

A tady je výsledek mého hokusu pokusu....







Pokud by vás zajímal recept na úžasné těsto, dejte vědět a já vám ho sem dám.

Přeji vám krásné pondělí a za ním spoustu krásných dnů plných pohody a radosti.

Moc děkuji za všechny vaše krásné reakce, maily a zprávy.





16 komentářů:

  1. Ahoj, Klári:) Torta vyzerá krásne a samozrejme aj dekorácie na stole :) Je pekné si prečítať ako sa spolu viete zísť na oslavách, lebo, čím je rodina rozrastenejšia (partneri detí, vnúčatá...) tak je ťažie sa zísť a stráviť spolu nejaký čas, teda aspoň u nás:) Určite viaceré z nás privítajú recept na výbornú tortu :) Prajem pekný deň :) Maja z Bytče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milý komentář, Majo.
      Recept dodám, Pa pa!

      Vymazat
  2. Ó, Klári, to vypadá hodně luxusně.
    A dotaz na recept je přece zbytečný, takže šup, ať už můžeme ukládat :-).
    Měj se hezky, i když zrovna neslavíte.

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko, že se vůbec ptáš! Sice používám na klasické dorty stále stejný recept, který mám od své tchýňky, ale to neznamená, že nemohu vyzkoušet jiný :o). Vypadá to tvé zdobení ale opravdu suprově. A už jsi sem dávala ty recepty na "lehké" vaření? Ty fotky byly lákavé. MOžná, že jsem přehlédla...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, recept na dort určitě přidám a recepty na rychlé, snadné a zdravé vaření taky :-)
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  4. Určitě receptem nepohrdnu. Ten dort je moc krásný, takový jiný - úplná škoda ho krájet.
    Prima dny, Klárko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko, krásně se povedl, je vidět, že umíš sladit všechno včetně dortu :-). Mám knížku o zdobení máslovými krémy a podobné věci miluju, mám doma spoustu různých udělátek, už to není kam dávat. A dej prosím recept, rádi vyzkoušíme, dobrých receptů není nikdy dost :-). hezký týden. dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, tak to musíš určitě vytvářet krásná dílka. Vaření a pečení je radost, když má člověk čas a chuť.
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  6. Parádní dílko a prosím, s receptem samozřejmě sem.....není jich nikdy dost. Prima večer. Olina

    OdpovědětVymazat
  7. Dort ti vyšel moc pěkně a určitě byl i dobrý :-). Recept na těso se vždycky hodí, i když já v současnosti dorty moc nepeču (teda vůbec ;-) - dort na oslavu vždycky donese máma)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak, až dám recept, určitě vyzkoušej, třeba jenom jako buchtičku na plech. Je opravdu dobrá.
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  8. Klárko, na recept jsem zvědavá... já většinou končím u obyčejného piškotu - tj. na 1 vejce 4 dkg polohrubé mouky, 4 dkg cukru a 1 lžíci horké vody.... s tím si vystačím, občas nahradím část mouky oříšky, nebo vodu kávou.... A ozdobený ho máš skvostně, to neumím... Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však starý dobrý piškot je nenahraditelný a skvělý, hodící se snad na všechno. :-)
      Pa, Klárka.

      Vymazat