27. března 2019

Brownies z červené řepy



Dnes se s vámi podělím o recept na brownies z červené řepy.
Vždycky jsem měla ráda sladké ke kávě.
Značně jsem svou vášeň omezila.
Mlsám méně a zdravěji.
Takže pokud někdo jedete na stejné vlně 
anebo chcete změnu, 
zkuste tenhle zajímavý vláčně hutný moučník, 
který si rozhodně nebudete vyčítat.











Klárka








10 komentářů:

  1. Klárko, brownies není zrovna můj oblíbený moučník, asi právě kvůli té hutnosti. S tou řepou ho ale zkusím, to vypadá dobře.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dělávám ještě brownies z fazolí a to je vysloveně dobrota! Tak uvidíš, jestli vyzkoušíš. každému chutná něco jiného a to je právě skvělé.
      Měj se nádherně, Klárka.

      Vymazat
  2. Něco podobného nám kdysi vařily holky ze seriálu ,,Herbář,, … a to bylo určitě s těma fazolema ….recept jsem si zapsala ,ale nějak se na něj nedošlo …. tak snad někdy :-))) Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídlo je stejně nekonečná studnice inspirace a zážitků, že?
      Hezké dny, Ivo!
      Klárka

      Vymazat
  3. Taky se chystám nějaké pečení z řepy (a taky z těch výše zmiňvoaných fazoli) vyzkoušet. Ale můj seznam toho, co chci vyzkoušet je poměrně dlouhý, tak uvidíme, kdy na brownies dojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooooo, seznamy, to dobře znám..... :-)
      Měj se nádherně, Stáňo!
      Klárka

      Vymazat
  4. No, jako Stáňa mám stále se rozšiřující seznam toho, co bych chtěla zkusit, takže přibude mi i tento, jen nevím, kdy na něj dojde.
    Hezký dnes už skoro večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně! Je toho tolik, co bychom chtěli vyzkoušet a “ měli” udělat.
      Tah hlavně pohodu a radost přeju, Klárka.

      Vymazat
  5. To by mi chutnalo, manželovi zřejmě méně, nebo bych musela zatajit, že je tam řepa. Také jsem hodně omezila pečení, protože ke kávě mám ráda a zimní kila jsou nesmlouvavá.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, chlapi se často bojí jakýchkoli novot. Ale co už, my se nedáme, ne?
      Dá se mlsat i lehce a přitom si pochutnat.
      Pa pa, Klárka.

      Vymazat