5. března 2019

Moje posedlost


To jsem celá já.
Změny,
barvy,
nálady,
dekorace,
květiny.

Jsem asi posedlá. barvy na mě prostě mluví. 
Někdy doslova křičí. nemůžu za to.
Slyším je.
Promlouvají ke mě a nutí se mi do života.
Nechávám se přemluvit.
A moc se nebráním.
Mám je ráda a ony mě.
Co nadělám.
Miluju je.
A výsledkem je tenhle milovaný kolotoč změn.
Tentokrát se mi vnutila šedá a dřevo.
Něžně...
Tak uklidňující dvojice.
Jen ticho, klid a hloubka.














Co na tuhle kombinaci říkáte?
Líbí nebo ani náhodou?



Sedím zrovna u svého pracovního stolu pod střešním oknem a poslouchám déšť. 
Dám si teplý čaj a zapálím svíčky.
A pobudu s barvami....

Mějte krásné dny,
Klárka.

20 komentářů:

  1. Klárko, náhoda?! Já také jedu momentálně v šedé a taky červené,ještě z Valentýnu a Vánoc😉Ale s jarem jí vystřídá okrová a šedá ještě do léta zůstane😊Krásný deštivý podvečer!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně je to sladěné, líbí se mi to moc!
    Hezký večer, Klárko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí :-)) Hezké dny Klárko, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Danko! Obdivovala jsem tvůj LEGO dort. Nádherný!
      Pa pa!

      Vymazat
  4. Klárko, moc pěkné. taky miluju, když déšť bubnuje na střešní okno a já se můžu kochat :-). Měj se krásně. dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, to je milé. Pod tím střešním oknem to parádně vyzní.
      Ahoj a měj se krásně!

      Vymazat
  5. Klárko, tahle kombinace je moc pěkná, ta se mi líbí moc. K tomu nějaký ten kousek zelené, ať už ta jablíčka nebo kytka... a nemá to chybu!
    Moc pěkné.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, děkuji. Je zajímavé, jak nás barvy ovlivňují, že? Je to radost.
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  6. Nemůžu říci nic jiného než PARÁDA. Jednak mám šedou i dřevo ráda a jednak to máš nádherně sladěné a nafocené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlato! Moc děkuji, protože se při čtení tvého komentáře usmívám.
      Pa pa a měj se barevně!
      Klárka

      Vymazat
  7. Musím říct Klárko, že šedá si mne před časem velmi získala a kombinace se dřevem je prostě úžasná. A tvoje dekorace? Jak jinak, než že mne hladí po duši.
    pa Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, opět moc děkuji. Jsi hodná. Ach, ty barvy... :-)
      Měj krásné dny!

      Vymazat
  8. Super! Klárko.... moc líbí. Šedá je moje oblíbená oblíkací barva, doma jí zatím moc není... jen letos jsem měla celou zimu růžové a šedé polštářky v obýváku... ale nastává čas změny... ještě nevím jak, ale vím, že brzy ;-)
    Krásné předjaří
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, změny jsou jako čerstvý vzduch v našich domovech.
      Měj se krásně!

      Vymazat
  9. Líbí, Klárko. Tato barevná kombinace je uklidňující, zemitá, příjemná oku i duši. Také mám velmi ráda barvy. Barvy a květiny. Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dianko, to jsi napsala tak hezky. Děkuj za to souznění.
      Pa a krásné předjaří.

      Vymazat
  10. Já miluju zemité barvy, tak za mě rozhodně ANO! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc.
      Jinak... všimla jsem si jaké krásné změny jsi realizovala u vás doma. Tleskám. Povedlo se moc!
      Pa pa a krásné dny plné slunce přeji.

      Vymazat