11. března 2019

OBR radost



Krásný den přeji!
U nás je počasí, že by psa nevyhnal.
Tma, déšť i sníh.
Ale já mám náladu veselou :-)
Jsem doslova nadšená.
Přišel mi totiž balíček s komponenty na výrobu bižuterie.
Tentokrát z chirurgické oceli.
Je mezi vámi totiž spousta dam a slečen s alergií na bižuterní kovy a taky spousta, co chce kvalitu, co se jen tak neodře, neošoupá a snese běžnou zátěž dlouhodobě bez známek poškození.
Mám opravdu obrovskou radost, protože komponenty jsou velice kvalitně zpracované
 a já si je užívám jako malé dítě dárky o Vánocích.
Nakoukněte...






A protože mám v oblibě korálky z minerálů,
hned jsem se nedočkavě vrhla na udělání pár náramků.
Jsou naživo fakt kouzelné.
To spojení minerálů a ušlechtilé oceli je dokonalé.
Takže...


Náramek na první fotce je z bílého obsidiánu 
o průměru 6 mm v délce 18 cm 
s přívěškem "relax" o průměru 13mm


Tento náramek je z madagaskarského růženínu 
o průměru 4 mm a délce 18 cm
s přívěškem "love" o průměru 12 mm



A tenhle krasavec je z korálků lávy o průměru 4 mm, délce rovněž 18 cm a krásný přívěšek má průměr 13 mm.
K tomu malinký korálek z chir. oceli o pr. 4 mm



A nakonec nádherně zpracovaný řetízkový náramek o délce 19 cm s prodlužovacím řetízkem.
K tomu přívěšek "nech to být" o pr. 12 mm a korálky z vločkového obsidiánu o pr. 6 mm, chir. oceli o pr. 4 mm a jadeitu také o pr. 4 mm

Miluju je všechny.
jsem asi blázen, ale děsně mě to baví.
Jsem houby obchodník, nejradši bych si je všechny nechala.
Ale, že jste to vy, pustím je dál :-)

Zatím to budu dělat tak, že nejdřív nabídnu hotové šperky vám, co navštěvujete můj blog.
To pro tu blízkost a skutečné sdílení.
Abyste měli náskok před ostatními.
Další den je ukážu na Instagramu a později za trochu vyšší ceny na Fleru.
Fler má totiž svou přirážku.
Tak asi tak.
Jdu si ty drobečky užít než se mi rozutečou ke svým novým majitelkám, aby jim předaly kousek radosti, jakou cítím, když je tady motám.

Mějte se báječně a užívejte každičký třeba i propršený den.

Děkuji, Klárka.



7 komentářů:

  1. Já náramky skoro vůbec nenosím - nějak mi na ruce vadí. Ale ty tvoje vypadají zajímavě.
    Užívej si radost z tvoření.

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, to andělské křídélko nutně potřebuji :-)
    Prosím, uděláš mi s ním náramek? Podrobněji emailem.
    Děkuji a hezké tvoření,
    Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Od doby, kdy se mi stříbrný náramek po druhé přetrhl jsem si jiný nekoupila. Když vidím ten Tvůj řetízkový náramek tak mne to hodně láká. Ale ještě počkám, třeba ještě ukážeš jiný - i když tento se mi líbí moc.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji hodně pohody a nápadů při tvoření - vše je moc pěkné !! Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to jsou krásné věcičky, z toho bude krásných šperků...
    Je vidět, že Tě to baví , Klárko. Přeji Ti při tvoření hodně nápadů.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  6. Kombinaci minerálů a oceli mám také ráda, na jiné kovy jsem dost alergická. Přívěsků mám doma opravdu spoustu, asi je na čase si zase nějaký náramek vyrobit :-) Janča

    OdpovědětVymazat