31. srpna 2019

Na sklonku léta

A je to tady.
Poslední prázdninový víkend.
Ne, že by se mě snad prázdniny v pravém slova smyslu 
přímo týkaly, ale ta atmosféra, ta mi bude chybět.
Ty dlouhé dny, hodně světla i slunce, květin, vůní,
 crvkání cvrčků, vůně posekané trávy, 
ranní kávičky na zahradě, 
a spousta dalších malých nepostradatelností.

Co mi ale chybět rozhodně nebude, je vedro, vlhko, 
nezvaný a obtěžující hmyz 
a parné noci s nedostatkem spánku.
Ale na to nepříjemné člověk rychle zapomene
 a uprostřed šedivé zimy má pocit,
 že léto je stejně nejvíc.

A protože v létě jsou moje potřeby barev czela jiné než jindy, tady je malinká ochutnávka našeho "doma".
Růžová v mnoha odstínech a náladách.










Růžová se promítla i do výroby náramků.
A takhle pohromadě jim to sluší, že?
Miluju tohle moje tvoření a doufám, 
že je to pak na mých špercích i znát. 
Mám vždycky obrovskou radost, 
když mám možnost vidět to nadšení 
v očích nových majitelek náhrdelníčků, 
náušnic nebo náramků.
To je to, co mě na tom těší nejvíc.

Mějte se báječně a užívejte asi poslední
 opravdu letní dny,
Kárka.






16 komentářů:

  1. Klári, růžová sluší tvému domovu, ostatně jako vždycky všechny jiné barvy.A je tam opět tak moc "milo".
    A náramky? Dokonalost, všechny Jednou si chci taky nějaký pořídit, jen ještě asi nepřišel správný čas.
    Měj se krásně a užívej další dny i v září.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, opět moc děkuji za tvá milá slůvka. A jsem ráda, že se ti náramky líbí a jednou si tě určitě nějaký přivolá a bude to ten jediný pravý přesně pro tebe.
      Měj se moc hezky, Klárka.

      Vymazat
  2. tvá růžová je nádherná hezké dny Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty jsi tak hodná.... :-)
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  3. Marcela - Nordic Passion31. srpna 2019 v 22:19

    Klarko, hezky je u vas, kvetovane kreslo vypada naramne. Naramky jsou take moc pekne. A jinak na lete shledavam ty same nedostatky - hlavne ten spanek mi nejak chybi v tom vedru. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, díky moc. Květovaný potah na léto je láska. Moc jsem si ho přála a málem mi ho doprodali .
      A dnes už je venku úplný podzim. Snad proto, aby se všem šlo do školy lépe.
      Měj krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  4. Klárko, krásné to doma máte. A s létem a končícími prázdninami to mám naprosto stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli , moc děkuji. Léto je opravdu krásné, ale čeho je moc, toho je příliš.
      Ještě, že žijeme na místě, kde zažíváme všechna roční období. Je to nádhera!
      Přeji krásné dny, Klárka.

      Vymazat
  5. Máš to doma krásné. Moc se mi líbí dezén potahů na křesle. Je neokoukaný, prostě bezvadný.
    A náramky jsou krásné.
    Ano, léto už se chystá k odchodu, utekl ten prázdninový čas.
    Hezké dny, Klárko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, stejně je ta cykličnost nádherná. Užívám si každé roční období.
      A potah doma úplně milujeme. Vyjadřuje letní čas se vší tou krásou kolem.
      Měj se moc hezky a mám radost, že se ti nármky líbí.
      Klárka

      Vymazat
  6. Klárko, růžovou mám letos ve zvýšené míře rozkvetlou na zahradě a zjišťuji, že se mi tam velmi líbí. Ty ji dokážeš vnést i domů, to mne u tebe opravdu baví a vždy s radostí fotky prohlížím. Máš nové křeslo, že? A ty náramky jsou překrásné!
    Měj prima dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den, Alenko! Děkuji za tvou milou návštěvu. Sedačku máme novou zhruba rok a na křesle je jen letní potah. A asi ti nemusím říkat, že právě ta možnost potah měnit je pro mě skvělá záležitost :-)
      Přeji ti kouzelné dny, Kárka.

      Vymazat
  7. Klárko, krása, pěkná růžová, decentní. Taky mi to bude chybět, ale teď po těch vedrech trochu ochlazení a déšť vítám. Za chvíli budou vánoce... neskutečně to letí. Měj se krásně Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, Dani, přesně....Vánoce! Včera jsme o nich mluvili, jak moc se na ně těšíme. Na teplo, svíčky, deky, filmy.....
      Měj se báječně, Klárka.

      Vymazat
  8. Klárka ten poťah je normálne kúpený hotový? Alebo šitý? Kvietkový motív je moja slabosť, milujem ho.Niečo také by som aj ja chcela, ale nejak neviem kde to zohnať. Všade len šedá, hnedá, čierna... Maj sa krásne. D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Dani, potah běžně prodávala Ikea. Bohužel už ho nemají, ale květiny teď mají zase v nabídce, jen tmavé, ale taky jsou krásné, takové staromilecké.
      https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/70321682/#/20402869
      Přeji ti krásné dny plné pohody, Klárka.

      Vymazat