12. února 2020

Tvoříme domovy


Dnes jsem měla to štěstí a navštívila hned několik
 obchůdků s dekoracemi a bytovými doplňky.
Byla jsem totiž v Poličce a v Litomyšli.
Načerpala jsem zase nějakou inspiraci 
a kupodivu jsem uhájila peněženku a její obsah.
Mám totiž díky své vášni slušný přehled jak
 o sortimentu, tak o cenách.
A tak než něco opravdu pořídím, musím to promyslet, že?
Ke koupení toho bylo hodně, to ne, že ne...  :-)

Nicméně navštěvovat takové obchůdky je pro mě moc důležité, abych následně mohla vymýšlet třeba tyhle
 nákupní seznamy
 pro klienty, kteří nemají ani čas ani chuť běhat 
po obchodech a skládat si v hlavě, 
co se k čemu hodí a co rozhodně ne.
Dnes přináším malou ukázku. 
Klient po schválení dostane i odkazy na e-shopy s cenami jednotlivých produktů nebo mu je rovnou nakoupím 
a společně je pak můžeme umístit tak, 
aby neztratily nic ze své krásy, ale spíše naopak.

Protože....doma je doma a když je nám doma dobře, 
to je opravdu výhra.
Takže, neváhejte a klidně se mi ozvěte a můžeme vybrat doplňky vám a vašemu domovu 
přesně na míru.



Mějte se moc fajn,


Mimochodem, taky už na vás leze jarní potřeba něčeho nového, nějakých změn a přemýšlíte jak vyladit a vymazlit svůj domov?
Já bych u nás nejradši provedla něco radikálního.
Ale to mi asi neprojde.
Snad alespoň vymalujeme chodbu 
a mám vymyšleno i použití tapety. Tak uvidíme...








Žádné komentáře:

Okomentovat