25. března 2020

BAZÁREK



Krásný den, moji milí!

Světe div se, došlo i na mě!
Můj dům už odmítal pojímat nové "nezbytnosti" 
a tak jsem nucena přehodnotit, 
bez čeho se obejdu a k čemu mám tak silné citové pouto,
 že se toho nevzdám.
Proto jsem se rozhodla na svém instagramovém profilu vytvořit výběr s názvem 
"BAZÁREK"
kam ukládám moje milované, 
s láskou opečovávané "přebytky".


A protože bych ráda, aby se dostaly do rukou někomu, 
koho potěší, nabídnu je i tady vám, kteří na Instagram nechodíte.

Držte si klobouky, jedemeeeee...










Pokud by vás cokoli zaujalo, ozvěte se mi buď tady do komentářů
nebo na mail:
karlikovaklara@seznam.cz

Mějte se fajn a opatrujte se.






2 komentáře:

  1. Dobrý večer Klárko. Černobílá sada dóz a hrnečků je ještě k dispozici? Děkuji Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, bohužel, ta byla hned pryč.
      Mějte se hezky, Klárka.

      Vymazat