26. března 2020

Stůl 100x jinak...


Krýsný den, moji milí!
Měla jse rozepsanou dlouhou úvahu
 o současné obtížné situaci, 
až mi nakonec všechno, 
co jsem napsala přišlo hloupé a zbytečné.
Je toho tolik...

Místo toho se s vámi opět podělím 
o kousek našeho domova, 
který je pro mě útočištěm vždy 
a o to víc právě v těchto dnech.
Ledově modrozelená v kombinaci s bílou
 a trochou surového zinku a čistého skla
k nám vnesla tolik potřebnou lehkost a jakousi
 čistotu ve více významech toho slova.

Pojďte dál...








Snad vám malé nahlédnutí k nám  udělalo trochu radost, potěšilo oko a třeba i srdce.
Děkuji za vaši přízeň





18 komentářů:

  1. Klarko, nadherne vyladeno a ta optimimisticka barva je TOP! Klidne dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, samotnou mě překvapilo, ja moc je ta barva optimistická. Klidné dny i tobě a celé rodině, Klárka.

      Vymazat
  2. Klárko, krása, opět! U nás už zajíčci. Krásný víkend, pokud to v dnešní době jde. Pa Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, moc ti děkuji.
      I tobě krásný víkend, jak je to jen v téhle situaci možné.
      Pa, Kárka.

      Vymazat
  3. Klárko, ty jsi neuvěřitelná. Umíš ten stů vykouzlit 100x jinak a pokaždé je to krásné.
    Pěkné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooooj, Stáňo!
      Moc děkuji, to jsem celá já...změny a pořád dokola.
      Jakpak se máš?
      Klárka

      Vymazat
  4. Každé nakouknutí na váš stůl stojí za to. I dnes jsem si to užila! Takže díky!
    Měj klidné dny ve zdraví!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, Haničko, tos mě zase potěšila, moc ti děkuji.
      Pa pa a krásný víkend, Klárka.

      Vymazat
  5. Klárí, to je zase krásy. Moc děkuji za pohlazení na oku. Měj se co nejlépe a ať se vám tam všem ve zdraví zase dobře sedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Ten symbol rodinného scházení u stolu teď nabývá na významu nějak víc. Jsou členové rodiny, kteří jsou teď daleko a moc mi chybí. Musíme to vydržet.
      Přeji hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  6. Klári,to je taková nádhera!U nás máme zajíčky,vajíčka,svíčky.Máme to moc rádi,já si to vždy užívám.Přeju krásný víkend vám všem,už teď se těším na další krásné pohlazení na duši.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, moc děkuji za tak milá slova.Mám radost. S další proměnou se vynasnažím :-)
      Hezké dny, Klárka.

      Vymazat
  7. Moc pěkné. Radost pohledět a určitě radost posedět. Hezký den. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, moc děkuji za milou návštěvu. K našemu stolu je každý laskavý člověk srdečně zván. I kdyby jen k virtuálnímu posezení.
      Hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  8. Nádherné posezení a ta barva, okouzlilo mě to, máš velké nadání!
    Jemné a přitažlivé!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, děkuji mnohokrát. Nebudu lhát, ale to jsem teď moc potřebovala slyšet (číst).
      Vážím si toho.
      Přeji nádherné dny, KLárka.

      Vymazat