13. září 2019

Náhody neexistují


Krásný pátek!

Dnes jen kraťounce.
Před nedávnem jsem byla na jedné návštěvě, kde mi hostitelka dala vybrat z několika čajů Sonnentor a já vybírala čistě podle složení a k mému milému překvapení mě na lícové straně balení čekal tenhle "náhodný" vzkaz.
Tak jo, vesmíre, děkuju za to dokonale
 povzbuzující načasování.
Je to bezva pocit.


A na závěr dne v dokonale ladících barvách
(ha ha, to je něco přesně pro mě)
jeden úchvatný západ slunce.


Mějte krásný víkend a příští týden už vám ukážu něco konkrétního z mé práce.

Klárka



5 komentářů:

  1. pěkné..těším se na tvou práci hezký den Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, už se moc těším. Doufám, že znáš knížku, Jak si správně přát :-). Hezký víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na ukázku Tvé nové práce.
    Nádherný západ slunce jsi zachytila!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat