17. září 2019

Začneme koupelnou...




Dnes vám ukážu pár návrhů jedné koupelny.
Zadání bylo poměrně jednoduché, 
mírnou překážkou bylo zkosení stropu (podkroví),
což na fotkách není vidět.
Podmínkou byla vana.





Při navrhování jakéhokoli prostoru je pro mě nejdůležitější vyjít maximálně vstříc potřebám klienta.
Vždy se snažím volit tu nejlepší souhru estetiky, 
funkčnosti a praktičnosti.
Pro mě osobně je praktičnost zvlášť v koupelně 
nesmírně důležitá.
Určitě bychom všichni měli rádi čistou a na úklid nenáročnou místnost, co nám bude dobře sloužit.
Pokud to jen trochu lze, je dobré umyvadlové 
i úložné skříňky mít zavěšené na zdi.
Podlaha se potom velmi dobře udržuje.
V mé vlastní koupelně se mi osvědčilo volit jako vždy neutrální základ a barvy podle nálady dodat pouze doplňky.
I v koupelně jsou pak možné sezónní změny.





Tak to je pro dnešek vše a těším se na vaše dotazy
a připomínky.

Mějte krásný den, Klárka.







4 komentáře:

  1. Ahoj Klárko, mně se líbí nejvíc ta zelená, ale všechny vypadají dobře. Jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky nejradši tu zelenou. Je to neokoukané a útulné zároveň.
      Děkuji, Kárka.

      Vymazat
  2. V každé koupelně je vždy člověk limitován odpady a přívody vody, pokud ji chce renovovat, to je myslím hodně zavazující.
    Klárko mně se líbí ten návrh, kde není wc mísa vedle vany, pokud to právě není nutné kvůli odpadům. Raději bych vedle vany odkládací stolek, malou skříňku apod.
    Ať se ti daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš úplnu pravdu. Je tolik limitujících faktorů. Někdy je to veliká škoda, že nejde vše realizovat.

      Vymazat