23. října 2019

A zase ty šperky.


Jsem tak ráda, když šperky z mých rukou dělají radost.
Mám veliké štěstí na skvělé zákaznice a moc jim všem děkuji za to souznění.
Včerejší den měl značku "3P"
Pardubice a Petra a Petra.
Je neuvěřitelné, jak se sdílená radost násobí.
Násobme a násobme!  :-)

A abyste si nemysleli, že teď dělám dokola jen náramky z minerálů, tady je troška z jiného soudku.
Vše je z chirurgické oceli z nádherně zpracovaných komponentů té nejvyšší kvality.

Líbí se vám?
Chtěli byste nějaký?
Máte šperky rádi?

Já ano, to už víte :-)

Mějte další kouzelný den vylepšený souzněním.



3 komentáře:

  1. Dobrý den, Klárko, naše dopoledne se šperky nás krásně naladilo na zbytek dne ... Jistě vím, že jsem získala závislost na Vašich krásných kouscích, však víte, už ani hotovost mi na ně nestačí �� Už teď se těším, až zase příště přijedete a já se budu kochat a pořídím si něco nového �� a protože se blíží Vánoce, budu myslet i na ostatní �� Přeji Vám krásný den, hodně pozitivní energie a dobrých nápadů. Zdravím Vás z postele, přepadlo mě nachlazení �� Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, Vy jste prostě poklad! Moc děkuji za vše! Nesmírně si toho vážím.
      Mějte se nádherně a i já už se těším, až se zase uvidíme a nejen kvůli šperkům.
      Klárka

      A opravdu, tady na bloggeru se emotikony nezobrazují. :-)

      Vymazat
  2. Aha, můj první komentář a chybí tam emotikony ... Nebo je vidíte? Petra

    OdpovědětVymazat