18. října 2019

Kavárna Café La Fée

Ahooooj, nesu report z návštěvy kavárny...
...tentokrát to byla kavárna Café La Fée v Olomouci.



Tuhle kavárnu jsem objevila už před časem díky inspiraci z Instagramu.
Kouzelné místo v samotném centru města.











Návštěva této kavárny je jako jít na návštěvu k hodné, milé tetě domů.
Vstupujete jako do rodinného domu, kde máte možnost posedět v různých malebných a útulných zákoutích nebo jako já projdete přes všechna lákavá místečka až na malinký dvoreček laskavě zarostlý zelení s pocitem soukromí a bezpečí.

Objednala jsem si mangový cheesecake a espresso.
Dortík byl absolutně dokonalý,
Obsluha velmi milá a ochotná.
Káva za mě velmi nedobrá.
Rozumějte mi, posuzovat kávu je velmi subjektivní záležitost a doufám a věřím, že mnohým návštěvníkům tu káva chutná a já jim tu nedobrou kávu ráda odpustím za to všechno milé, co mě celou dobu obklopovalo.
Rozhodně se sem budu moc ráda vracet a dám si čaj.
Co mi ale trochu vadí, je, že pokud chcete použít WI-FI a nestihnete vypátrat heslo v jídelním lístku, než vám ho odnesou, musíte si o něj říkat obsluze, když ji odchytíte jdoucí kolem.
Mně to připadá v dnešní době zbytečné zaheslovávat internet, ale taky chápu, že v tom možná hrají roli důvody, které prostě a jednoduše nemusím znát.

Zkrátka a dobře, tuhle kavárnu rozhodně doporučuji a dejte mi vědět, pokud ji navštívíte, jak se vám tam líbilo.

Takže kávě zdar a já jdu hledat další inspiraci...














12 komentářů:

  1. Olomouc je velmi pekné mestečko, taká malá Praha. Ďakujem za tip. Určite navštívim. Obľubujem takýto typ kaviarničky.
    A to posedenie v altánku v tvojej záhradke - paráda.
    Príjemné babie leto prajem Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuj za krásná slůvka k posezení a kavárničku určitě navštiv, myslím, že by se ti mohla líbit.
      Pa a hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  2. V Olomouci jsem nikdy nebyla. Ale kavárna vypadá mile (křesílka, co jsou na jedné z fotek měl kdysi můj děda, bohužel se nezachovala). Tak třeba až někdy do té Olomouce vyrazím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, Olomouc rozhodně stojí za výlet. Celé město je krásné a okolí taky.
      Měj se moc hezky, Kárka.

      Vymazat
  3. Olomouc je moc hezké město,byla jsem několikrát,ale kavárnu neznám.Teď už ano,určitě navštívím,kávu nepiju,takže si dám čaj a něco dobrého.Díky za tip.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, určitě si výlet udělej, já si tam vždycky dobiju baterky :-)
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  4. ..… já jsem z Olomouce a moc ráda tam chodím …..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, to mám radost. Tak třeba se někdy potkáme :-)
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  5. mám ráda tento typ kaváren..určitě zajdu,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní super! Já kavárny prostě miluju :-)
      Pa, Klárka.

      Vymazat
  6. Interiér kavárny se mi líbí, ale asi nebudu mít příležitost ji navštívit. Olomouc mám trochu z ruky :-)-
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, nikdy neříkej nikdy... :-)
      Měj se krásně, Kárka.

      Vymazat