25. října 2019

Zázrak z anansu



 Jak jsem slíbila, je tu recept na dortík, 
co jsem vám tu ukázala.






Těsto je opravdu jednoduché a rychlé na přípravu.
Můžete ho upéct jen samotné jako rychlý a jednoduchý koláč nebo i jako muffiny.

Recept mám už spoustu let a nechápu, že nepoužívám častěji.
Napadá mě tolik variant - se skořicí, s ořechy, možná polít čokoládou, nahradit půlku množství mouky celozrnnou atd.
Však uvidíte, vyzkoušejte.

Jo, a já nemám moc ráda sodu v dezertech, tak ji nahrazuji trochou kypřícího prášku navíc, 
ale tady ctím původní recept.

Mějte krásný víkend!
















6 komentářů:

  1. Tak ananas bych v něm nehledala. Přitom tenhle recept znám, jen s ořechy. Lepší "mokrou" buchtu snad ani neznám. Moc velká lahoda.
    Tak ať jsou dny sladké a pohodové i bez oslav...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuju!
      Měj se báječně a sladkým dobrotám i sladkým chvílím zdar! :-)
      Klárka.

      Vymazat
  2. Klárko, to budu muset někdy vyzkoušet. Já teď ale peču málo - sladkými moučníky nás zásobuje moje máma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, zásobování od maminky nezní špatně :-)
      Jestli recept vyzkoušíš, dej vědět.
      Hezké dny přeji, Klárka.

      Vymazat
  3. Určitě vyzkouším! Díky za receptík.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat